staM Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 For ikke lenge siden så hadde jeg en elektrikker som forelsket seg i E90en min, og ville kjøpe den på stede Selv med de flate setene?
wicky124 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 For ikke lenge siden så hadde jeg en elektrikker som forelsket seg i E90en min, og ville kjøpe den på stede Selv med de flate setene? Halloo!!! Han har chip okey!?
Fredrik 90 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Halloo!!! Han har chip okey!? Ikke chipp, omprogramering min venn! Men nei, han var ute etter E90 325d selv og synes enkelt å greit at min var veldig fin. Satt pris på det
Erebus Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 For ikke lenge siden så hadde jeg en elektrikker som forelsket seg i E90en min, og ville kjøpe den på stede Selv med de flate setene? Sportssetene i BMW`er er bare for estetikkens skyld, du sitter ikke noe bedre i de
BMW E30 325 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 For ikke lenge siden så hadde jeg en elektrikker som forelsket seg i E90en min, og ville kjøpe den på stede Selv med de flate setene? Sportssetene i BMW`er er bare for estetikkens skyld, du sitter ikke noe bedre i de overhodet ikke enig, når det gjelder eldre modeller, som e24,e28,e30,e34,e36
Erebus Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Sportssetene i BMW`er er bare for estetikkens skyld, du sitter ikke noe bedre i de overhodet ikke enig, når det gjelder eldre modeller, som e24,e28,e30,e34,e36 Jeg har bare hatt sportsseter selv, så jeg aner ikke hvordan standard-setene er å sitte i. Men Fredrik 90 har standardsetene i sin E90, og har derfor mer grunnlag for å uttale seg
VegarVS Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 i 1-serie er det vesentlig forskjell på sportsseter og vanlige..
wicky124 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 halvslitte 19toms sommerdekk på snø...uten antispinn eller andre elektroniske hjelpemidler..Kun abs... gleder meg til å kjøre jaguar..
Fredrik Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Only in Denmark. En kort tur til svigerfar kostet 700000 kroner i avgifter til staten... Kort forklaring: De såkalte gule nummerplader tilsvarer de norske grønne (varebiler). Man kan kjøre privat med disse varebilene, men man skal føre nøyaktig kjørebok og fordelsbeskatte kjøringen. Det er svært strenge regler rundt dette og selv ikke en kort tur for å hente barna i barnehagen etter jobben blir akseptert uten at dette føres opp til fordelsbeskatning. http://epn.dk/samfund/politik/article2715708.ece Det finnes også en annen varebilklassefisering her i Danmark med såkalte gule og hvide nummerplader... eller humoristisk omtalt som papagøjenummerplader. For disse varebilene betaler man litt mer i avgifter ved registrering samt en fast halvårlig ekstraavgift i bytte for å kunne bruke varebilen fritt privat.
knut_olestad Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Noen som kan hjelpe meg litt? Kobla opp nettet hjemme i går, men så har jeg tydligvis bruk for en overgang mellom gamletypen 3 pola veggkontakt og RJ45 kabel. Jeg har leta meg grønn nå uten å finne noen som har det Noen som har en ide? Fra sånn: til sånn:
Erebus Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Dette hadde vel også skjedd i norge om man ble stoppa i en feit SUV med grønne skilter?....
flonoen Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Nesten 100% sikker på at clas ohlson har. Kjøpte en slik for et år siden derifra.
Fredrik Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Dette hadde vel også skjedd i norge om man ble stoppa i en feit SUV med grønne skilter?.... Jøss... er reglene like strenge i Norge?...
Fredrik 90 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Men Fredrik 90 har standardsetene i sin E90, og har derfor mer grunnlag for å uttale seg Jeg må si at jeg ikke merker store forskjellen på sportstoler og vanlige, så for min del så er det kun for syns skyld! Men så har vi alle ulike kroppsfasonger også da halvslitte 19toms sommerdekk på snø...uten antispinn eller andre elektroniske hjelpemidler..Kun abs... gleder meg til å kjøre jaguar.. Da synes jeg du skal være fornuftig å la den stå, bruk heller en av de 14 andre bilene du har. Smeller du så har du null forsikring eller kræsjer du i en bil med barn i eller i værstafall kjører på ett barn så er du svært lite verd når de finner ut at du kjører på sommerdekk
Anbefalte innlegg