Clerion Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Syns også det var helt kanon. Var innom villmarksmessa på hamar å fikk meg billige vadere, så bar turen til ett helvetes show i Oslo! Konge dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Spiste frokost ved siden av hopplandslaget i dag! Måtte krangle med Hilde om den siste osteskiva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ahahaha, jeg vurdert faktisk å prøve sommerhjulene tidligere i uka. Nå er det så mye snø ute at jeg ikke ser bilen lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Spiste frokost ved siden av hopplandslaget i dag! Måtte krangle med Hilde om den siste osteskiva! Håper du var snill å ga den til han! Ikke akkurat feite hoppere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Måtte bare legge inn disse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Fredrik: Ja, 458 Italia er veldig, veldig heit, men syns det er kanskje litt vel mye elektronikk i de også :S Men som sagt, hadde nok tatt den hvis jeg var så heldig, ovenfor R8 V10, Gallardo, MP4-12C etc. Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Koser meg på jobb atm. Skal jobbe til foppalkampen i kveld. Trenger alle ekstra kroner jeg kan få i kampen mot restatten ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Koser meg på jobb atm. Skal jobbe til foppalkampen i kveld. Trenger alle ekstra kroner jeg kan få i kampen mot restatten ;P Ja... her i Danmark er de iallefall veldig klare for å banke fjeldaberne eller norskerne som vi også kalles. Please... vinn den kampen over flatlandsapene så kan jeg sole meg litt i glansen i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? http://www.veng.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Og Meca.no. Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane... Alt han gjør er jo å klage og syte over dumme ting han har gjort, i alle innleggene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Noekult: Hei, trenger noen slitedeler til den nye bilen min. Mekonomen: Det har vi! Hva slags bil? Noekult: Ferrari 348 GTS Mekonomen: Hmm........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? http://www.veng.no/ De sendte meg faktisk e-post og lurte på om jeg ville samarbeide Litt utenfor det jeg skal være forhandler for... Menneh, skal ha clutch, ikke karosseribiter =) Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Og Meca.no. Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane... Alt han gjør er jo å klage og syte over dumme ting han har gjort, i alle innleggene sine.. Glemte Meca.no! Takk! Og ja... ":13l7ztsj]Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Noekult: Hei, trenger noen slitedeler til den nye bilen min. Mekonomen: Det har vi! Hva slags bil? Noekult: Ferrari 348 GTS Mekonomen: Hmm........ Haha joa... Gleder meg til å ringe rundt for forsikringspriser på en bilmodell det finnes 218 av... Deler til en slik bil hadde jeg ikke kjøpt i Norge uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Har du funnet ut om det er tyvgods enda, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg