Clerion Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Syns også det var helt kanon. Var innom villmarksmessa på hamar å fikk meg billige vadere, så bar turen til ett helvetes show i Oslo! Konge dag!
316 Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Spiste frokost ved siden av hopplandslaget i dag! Måtte krangle med Hilde om den siste osteskiva!
ingard Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Ahahaha, jeg vurdert faktisk å prøve sommerhjulene tidligere i uka. Nå er det så mye snø ute at jeg ikke ser bilen lengre..
Jordfræsar Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Spiste frokost ved siden av hopplandslaget i dag! Måtte krangle med Hilde om den siste osteskiva! Håper du var snill å ga den til han! Ikke akkurat feite hoppere
Zibiri Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell ..
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Fredrik: Ja, 458 Italia er veldig, veldig heit, men syns det er kanskje litt vel mye elektronikk i de også :S Men som sagt, hadde nok tatt den hvis jeg var så heldig, ovenfor R8 V10, Gallardo, MP4-12C etc. Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Koser meg på jobb atm. Skal jobbe til foppalkampen i kveld. Trenger alle ekstra kroner jeg kan få i kampen mot restatten ;P
Fredrik Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Koser meg på jobb atm. Skal jobbe til foppalkampen i kveld. Trenger alle ekstra kroner jeg kan få i kampen mot restatten ;P Ja... her i Danmark er de iallefall veldig klare for å banke fjeldaberne eller norskerne som vi også kalles. Please... vinn den kampen over flatlandsapene så kan jeg sole meg litt i glansen i morgen...
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...?
Tom K Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? http://www.veng.no/
winchester Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Og Meca.no. Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane... Alt han gjør er jo å klage og syte over dumme ting han har gjort, i alle innleggene sine..
[space] Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Noekult: Hei, trenger noen slitedeler til den nye bilen min. Mekonomen: Det har vi! Hva slags bil? Noekult: Ferrari 348 GTS Mekonomen: Hmm........
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? http://www.veng.no/ De sendte meg faktisk e-post og lurte på om jeg ville samarbeide Litt utenfor det jeg skal være forhandler for... Menneh, skal ha clutch, ikke karosseribiter =) Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Og Meca.no. Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane... Alt han gjør er jo å klage og syte over dumme ting han har gjort, i alle innleggene sine.. Glemte Meca.no! Takk! Og ja... ":13l7ztsj]Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...? Noekult: Hei, trenger noen slitedeler til den nye bilen min. Mekonomen: Det har vi! Hva slags bil? Noekult: Ferrari 348 GTS Mekonomen: Hmm........ Haha joa... Gleder meg til å ringe rundt for forsikringspriser på en bilmodell det finnes 218 av... Deler til en slik bil hadde jeg ikke kjøpt i Norge uansett
Anbefalte innlegg