Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik: Ja, 458 Italia er veldig, veldig heit, men syns det er kanskje litt vel mye elektronikk i de også :S Men som sagt, hadde nok tatt den hvis jeg var så heldig, ovenfor R8 V10, Gallardo, MP4-12C etc.

Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. :P

Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg på jobb atm. Skal jobbe til foppalkampen i kveld. Trenger alle ekstra kroner jeg kan få i kampen mot restatten ;P

Ja... her i Danmark er de iallefall veldig klare for å banke fjeldaberne eller norskerne som vi også kalles. Please... vinn den kampen over flatlandsapene så kan jeg sole meg litt i glansen i morgen... [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kilde på nett for å kjøpe bildeler, i tillegg til Mekonomen...?

Og Meca.no.

Sommerdekka mine kom på i går, men blei en del burning på det treffet i telemark i går så må vell tilbake til vinterfelg alikevell .. :P

Og i morgen skal du klage på at du kjørte rett inn i en husvegg fordi vinterdekka sklei på våt og varm asfaltbane...

Alt han gjør er jo å klage og syte over dumme ting han har gjort, i alle innleggene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult: Hei, trenger noen slitedeler til den nye bilen min.

Mekonomen: Det har vi! Hva slags bil?

Noekult: Ferrari 348 GTS

Mekonomen: Hmm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.veng.no/

De sendte meg faktisk e-post og lurte på om jeg ville samarbeide :lol: Litt utenfor det jeg skal være forhandler for... Menneh, skal ha clutch, ikke karosseribiter =)

Og Meca.no.

Alt han gjør er jo å klage og syte over dumme ting han har gjort, i alle innleggene sine..

Glemte Meca.no! Takk!

Og ja...

":13l7ztsj]

Noekult: Hei, trenger noen slitedeler til den nye bilen min.

Mekonomen: Det har vi! Hva slags bil?

Noekult: Ferrari 348 GTS

Mekonomen: Hmm........

Haha joa... Gleder meg til å ringe rundt for forsikringspriser på en bilmodell det finnes 218 av...

Deler til en slik bil hadde jeg ikke kjøpt i Norge uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...