Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-serie med motor er altfor dyr, da frister E92 med rekkesekser bensin.

Tror den blir hetende gt-86 her borte?

Det er nok riktig :) Den har alt jeg mener en sportsbil bør ha. Kommer garantert shitloads med tuningsdeler til den!

Gleder meg masse... Chris Harris testa den og det han sa flere ganger var "just buy it" - det er det ikke ofte han sier om biler han tester!

Skrevet

Noekult: Vi får bli rike, kjøpe noen drittbiler som vi kan kræsje, og ta roadrage i Oslo, så flytter vi oss ned til Skien og gjør det samme her :D Det er helt sykt hvor mange uerfarne bilister som kjører rundt..

Skrevet

hehe, Husker jeg kjørte et par venner nedd til Grunerløkka i e46en jeg hadde...

De hadde aldri vært med på at en ikke kom seg frem på vanlige veier før. Var 2 steder jeg måtte snu og kjøre omvei fordi jeg ikke kom over hull og fartsdumper :)

En fantastisk bil :)

Skrevet
1-serie med motor er altfor dyr, da frister E92 med rekkesekser bensin.
Tror den blir hetende gt-86 her borte?

Det er nok riktig :) Den har alt jeg mener en sportsbil bør ha. Kommer garantert shitloads med tuningsdeler til den!

Gleder meg masse... Chris Harris testa den og det han sa flere ganger var "just buy it" - det er det ikke ofte han sier om biler han tester!

Drømmer om å kjøpe en sånn brukt om 2-3 år. Senk, litt breiere hjul og kanskje litt sugetrim opp mot 250hk så kommer den seg nok!

Skrevet
Hvordan klarer dere som bor i Oslo med 7-serie/X5 o.l. ha sinnet i behold? Jeg BLIR SÅ JÆVLA GAL av møkkatrafikken og de fucka og møkkatrange gatene i Oslo! V70en føles som en hval av og til, spesielt på offentlige parkeringsplasser der små møkkabiler parkerer så tett inntil hverandre at det ikke er sjangs å parkere vår møkkakjerre på møkkaplassen!

Ikke minst, når de forpulte anleggsarbeiderne begynner på en ny gate så sprenger de opp enorme biter av asfalten - fuck det å fylle det igjen med ny asfalt liksom, for det å leke offroad i midt i hovedstaden i verdens rikeste land er jo dritgøy! Gleder meg til jeg skal ha meg feit bil liksom! Og hurra for at bilavgiftspenga blir fornuftig fordelt tilbake til bilister!

Ikke minst så har du mongolidene som aldri skulle hatt lappen og som du må passe på hele tiden fordi de ikke kan kjøre bil og ikke gidder å følge trafikkregler! Bare hopp uti den tett trafikkerte veien og håp på at du ikke treffer noen! Jævla apekatter! Og ikke la meg begynne på bastardene som rygger og KUN bruker bakspeilet! For man har jo ingen jævla blindsoner ikke sant?? Under en måned siden jeg holdt å bli truffet av en helt i en fransk bil som rygga nesten i meg, Allah vet hvordan jeg fikk superrefleks og klarte å styre unna en jævlig unødvendig skade...

Lite søvn og idioter over alt = En eller annen gang blir det roadrage fra helvete.

Utenom det så ønsker jeg alle en flott helg.

PS. E24 er en classy bil! Men etter E28en så har jeg begynt å lengte etter nyere bil. Har bare hatt gamle biler nå og noe nyere og sportslig hadde vært fint. Det jeg gleder meg til er Toyota sin nye FT-86 (det den heter?), for den har 200 hk, kompakte mål, bakhjulstrekk og veldig lav vekt - og den er bekrefta som roadster! Det er definitivt en bil jeg kan tenke meg å ha i fremtiden. Regner med at de vil falle til en fin pris etter noe år, gleder meg.

Jeg har igrunn gitt opp dette med trange gater og hull i veien.. Man må bare være flinkere enn den andre personen man møter i en trang gate.. Som regel durer jeg på med monstersjuern og får de andre til å rygge.. Jaguaren er faktisk like lang som sjuern så den krever også sitt med tanke på manøvrering (dårlig svingradius!) Og når man skal luke parkere i gatene så er det faen meg aldri en p-plass som passer til bilene mine...

Hull i gatene jah..traff en med jaggen idag på vei til jobb..mørke gater, sort asfalt og masse mørkebrunt vann i hullet..smalt GODT!!! og seff etter dette så blir man mer obs på alle hull.. Kjørte sikksakk her og der selv om jeg skapte kø (hadde for første gang god tid på vei til jobb :P ) Er møkk lei elendige veier i Norge..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...