wicky124 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg liker deg! haha Jeg derimot parkerer sånn på skrå over to plasser (spess da jeg kjøpte sjuern..nå har jeg gitt opp)
VegarVS Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 apropo opelen vi snakket om... der har du felga sine
noekult Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Du har for mye fritid min venn... her sitter jeg på jobb i ett kaldt kontorloka mens jaggen står ute og støver... Jeg har et greit liv for tiden. Og nå skal jeg sitte i balkongen og spise spaghetti med iste til, og surfe på iPaden ^^,
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg liker deg! haha Jeg derimot parkerer sånn på skrå over to plasser (spess da jeg kjøpte sjuern..nå har jeg gitt opp) Kjapp tegning om hvordan parkeingen var
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Synd du ikke fikk mulighet til å legge igjen et svar!
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Synd du ikke fikk mulighet til å legge igjen et svar! Vi måtte jo le litt. IKEA er skikkelig fælt og ser for meg de som er stresset osv.. Men da var vårens IKEA-tur unnagjort... Skal ikke dit før til sommeren/høsten igjen (forhåpentligvis).
wicky124 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Du har for mye fritid min venn... her sitter jeg på jobb i ett kaldt kontorloka mens jaggen står ute og støver... Jeg har et greit liv for tiden. Og nå skal jeg sitte i balkongen og spise spaghetti med iste til, og surfe på iPaden ^^, oe hva med denna? viewtopic.php?f=41&t=218944
noekult Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Han liker ikke bakhjulstrekk om vintern Får 320dA xDrive til samme pris, vi skal sjekke ut noen av dem!
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Synd du ikke fikk mulighet til å legge igjen et svar! Vi måtte jo le litt. IKEA er skikkelig fælt og ser for meg de som er stresset osv.. Men da var vårens IKEA-tur unnagjort... Skal ikke dit før til sommeren/høsten igjen (forhåpentligvis). Hehe... i siste episode av 30 Rock kaller de IKEA for krangleplassen ellernoe i den duren. Alle par som reiser dit ender opp i krangling
wicky124 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Synd du ikke fikk mulighet til å legge igjen et svar! Vi måtte jo le litt. IKEA er skikkelig fælt og ser for meg de som er stresset osv.. Men da var vårens IKEA-tur unnagjort... Skal ikke dit før til sommeren/høsten igjen (forhåpentligvis). Hehe... i siste episode av 30 Rock kaller de IKEA for krangleplassen ellernoe i den duren. Alle par som reiser dit ender opp i krangling jeg er enig... HATER ikea...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Ikke quote mer det bilde da, blir så rotete IKEA er helt sykt, vært vitne til mye kjefting og krangling, både kunder seg mellom og kunder mot de ansatte..
wicky124 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 eller kone mot meg...siden jeg sukker og er oppgitt og setter meg for ofte...og blir varm og svett...og sliten.... hahaha
-Roger- Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 ":y51k9qyv]Haha, å være på jobb er SÅ ferie i forhold til å være hjemme med unger.Fantastisk deilig å begynne å jobbe igjen etter permisjonen. Agree Jeg har pappapermisjon i friukene mine. Så jeg er like mye på jobb som jeg normalt sett er. Har dobbel lønn da....
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 eller kone mot meg...siden jeg sukker og er oppgitt og setter meg for ofte...og blir varm og svett...og sliten.... hahaha Hehe! Jeg har det også med å bare sette meg en plass og sitte der til vi skal videre til neste avdeling, for så å finne en stol eller krakk der jeg kan sett meg på Hvis jeg ikke går i resturanten da
Thomaz Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Når vi er der så vet vi hva vi skal ha som regel. Åsså må jeg bare dra dama videre fra diverse ting som hun finner interessant på veien
Anbefalte innlegg