Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du har for mye fritid min venn... her sitter jeg på jobb i ett kaldt kontorloka mens jaggen står ute og støver...

Jeg har et greit liv for tiden. Og nå skal jeg sitte i balkongen og spise spaghetti med iste til, og surfe på iPaden ^^,

Skrevet
Jeg liker deg! haha :P

Jeg derimot parkerer sånn på skrå over to plasser (spess da jeg kjøpte sjuern..nå har jeg gitt opp)

Kjapp tegning om hvordan parkeingen var

mbn6yock2wdqqzxc3rhn.jpg

Skrevet
Synd du ikke fikk mulighet til å legge igjen et svar!

Vi måtte jo le litt. IKEA er skikkelig fælt og ser for meg de som er stresset osv..

Men da var vårens IKEA-tur unnagjort... Skal ikke dit før til sommeren/høsten igjen (forhåpentligvis).

xitb3qkc500xfg8ndryg.jpg

Skrevet
Du har for mye fritid min venn... her sitter jeg på jobb i ett kaldt kontorloka mens jaggen står ute og støver...

Jeg har et greit liv for tiden. Og nå skal jeg sitte i balkongen og spise spaghetti med iste til, og surfe på iPaden ^^,

oe hva med denna?

viewtopic.php?f=41&t=218944

Skrevet

Vi måtte jo le litt. IKEA er skikkelig fælt og ser for meg de som er stresset osv..

Men da var vårens IKEA-tur unnagjort... Skal ikke dit før til sommeren/høsten igjen (forhåpentligvis).

xitb3qkc500xfg8ndryg.jpg

Hehe... i siste episode av 30 Rock kaller de IKEA for krangleplassen ellernoe i den duren. Alle par som reiser dit ender opp i krangling :P

Skrevet

xitb3qkc500xfg8ndryg.jpg

Hehe... i siste episode av 30 Rock kaller de IKEA for krangleplassen ellernoe i den duren. Alle par som reiser dit ender opp i krangling :P

jeg er enig... HATER ikea...

Skrevet
":y51k9qyv]Haha, å være på jobb er SÅ ferie i forhold til å være hjemme med unger.

Fantastisk deilig å begynne å jobbe igjen etter permisjonen.

Agree :)

Jeg har pappapermisjon i friukene mine. Så jeg er like mye på jobb som jeg normalt sett er.

Har dobbel lønn da....

Skrevet
eller kone mot meg...siden jeg sukker og er oppgitt og setter meg for ofte...og blir varm og svett...og sliten.... hahaha :P

Hehe! Jeg har det også med å bare sette meg en plass og sitte der til vi skal videre til neste avdeling, for så å finne en stol eller krakk der jeg kan sett meg på :wink: Hvis jeg ikke går i resturanten da :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...