noekult Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Kontrakten på fellesgarasjen går ut i dag, så bilen skal begynne å stå ute på gata. Har piggdekk på den, nervøs for bot. Bytter om til sommerdekk ila. kvelden tenker jeg. Så får den bare stå i et par dager hvis det snør - det er så varmt for tiden uansett at snøen ikke ligger på bakken i mer enn et par-tre dager max uansett. Ønsker meg nye sommerdekk, men det er dyrt...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Så lenge bilen står på en offentlig p-plass som IKKE er regulert av tid (9-17) osv så kan du stå der uansett tid.. uten å kjøpe oblat.. Står du derimot på ett sted som har regulering så må du betale...
noekult Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Er det en lov? Trodde de kunne legge på bot bare man er innafor Oslos grenser.
FredrikE24 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hmm merca har vært på EU idag.. Nivådemper venstre bak sitter fast(dette visste jeg jo forsåvidt) Stabilisatorstag forran, slakk i foringer - Alle Slakk i kyllingbein høyre bak?? Feiljustert kjørelys forran.. Rustangrep bremserør forran midten bak Blir en del jobb med den fremover ja! Av enerfeil er det
Kvasi Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Dæven jeg er sjalu på dere som ruller rundt på sommerdekk om dagen. Senest i går kveld begynte jeg å spinne på gassen i 100km/t, rett frem, med firehjulstrekk. Lei av is og snø nå..
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Lastet ned IceCreamSandwich programvareoppdatering på samsung S2 nå...faen meg verdt det as... Incase folk med S2 ikke har gjort dette enda...DO IT!!!
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg satte på sommerhjul i går, kjørte 15 meter til/fra vaskehallen, og parkerte bilen i garasjen hvor den blir stående i 5 uker.. Wicky, Er ICS offisielt sluppet?
wicky124 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hvorfor blir bilen din stående i 5 uker?svøm tilbake til land hver kveld Ja ICS 4.0.3 ble sluppet igår... update and go with the flow...bedre batteri, raskere tlf, face-recognition for å åpne tastelås...
Mexos Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg kjører på 1 sommerdekk og 3 vinterdekk akkurat nå klarte å punktere firmabilen i dag. Tror faktisk jeg klarte å kjøre så hardt i en sving at dekket slapp fra felgen
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 How do I do it, wicky? Start Kies på PCn, koble til telefonen og gjør som du får beskjed om. har du Rootet telefon som jeg har, må du gjøre som beskrevet her. http://www.chillpie.com/2012/03/officia ... nload-now/
hypah Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg har koblet til via kies, men står ikkeno der? Må jeg ha egen kies software eller holder det med å åpne i browser?
flonoen Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Tenk hadde dere hatt iPhone, så hadde dere sluppet å lest bruksanvisninger for å oppdatere telefonen så den blir raskere med bedre batteritid, men fremdeles treigere og med dårligere batteritid enn en iPhone. Og facerecognition er bare så max tamt, samme som fingeravleser for å låse opp dataen, er det noen som faktisk bruker det skvipet? Gimmick man fort går lei.
rublings Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hehe, var klar til å fyre løs før jeg så bildet Men er det ikke trådløs oppdatering på SGS2? På min Sensation oppdaterer den trådløst.
nilsen93 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Er mulig å oppdatere trådløst. Innstillinger - Om telefon - Programvareoppdatering - Update
Anbefalte innlegg