Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tapatalk er helt suveren. De fleste forumene jeg er inne på er kompatibel med Tapatalk. Gjør navigeringen og lesingen mye enklere, og som tidligere nevnt opplasting av bilder.

Har du lagt til Tapatalk finner du masse forumer du ikke visste fantes. :-)

Bruker Tapatalk både på iPhone/iPad og android. Ikke f... og jeg gidder å bruke nettleseren nå...

Skrevet

Æsj, den kosta peng, og visaen min er utgått på dato sier appstore. Får ikke oppdatert det heller :(

Pinlige sykdommer på NRK3. Hemoroider i 10 år!

Skrevet
Nå er det bare å vente til klokken er rundt 00.00... da kommer det en post fra fish igjen :D

00:00

Skrevet

Fikk en MMS fra Jordfræsarn, han og følget er på vei hjem fra byen... Rimelig klar for nachspiel nå, ser jeg...

nsvrp4gaxppsvgt6pvk8.jpg

Skrevet

Dæven, nu tar "fræsar'n" den helt ut.. Her er siste låta hans for kveillen... Får håpe hn får snøret i bånn..

Skrevet
Æsj, den kosta peng, og visaen min er utgått på dato sier appstore. Får ikke oppdatert det heller :(

Pinlige sykdommer på NRK3. Hemoroider i 10 år!

tapatalk er jo gratis for nedlasting...

Skrevet

En kjenning og en kamerat av han har nettopp vært i thailand, vietnam og cambodia.

Der fikk de høre om et skytefelt hvor man fikk prøve forskjellige våpen. De tenkte visst at de fikk skyte med pistol osv, men neida! :lol:

Skrevet

Da var endelig Coilovers send fra levrandøren. Tok faen meg over 3mnd.. men deilig at dem endelig kommer. får dem iløpet av uka :) skal bli godt å få skrapa litt med 540`n !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...