Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når selvangivelsen blir tilgjengelig i altinn? Type kl 00:00 eller i løpet av morgendagen?

Skrevet
":3sii8i7s]Nye Boxsteren er fabtastic :)

Bare spør Chris Harris :)

Absolutt noe for familiefar :)

Hvis man skal tro Chris Harris er den nye 981 absolutt noe for familiefar ja... :lol:

Jeg vil ha.... :)

Skrevet
Du får nøye deg med noe mer nøkternt og fornuftig ;)

En pent brukt 987 Boxster S eller E85 Z4 skulle kunne passe meg veldig bra... :)

Skrevet
Du får nøye deg med noe mer nøkternt og fornuftig ;)

En pent brukt 987 Boxster S eller E85 Z4 skulle kunne passe meg veldig bra... :)

Fun fact: Siste tre siffere i firmamobilnummeret mitt er 987 ;) De første er 45666 :mrgreen:

Skrevet

Fredrik 90: Fint hus du/dere er igang med... gratulerer med det... :)

Takker for det! :D Det er nå som det tar form vi ser hvor greit det blir, selv om det er styrete også i byggefasen :)

Har du flere bilder hvor dama er med Fredrik 90?

Hehe, har masse bilder jeg men dem legger jeg ikke ut her iallfall :wink:

Artig tomt Fredrik 90! Da regner jeg med å se deg på "Der ingen kunne tru at nokon kunne bu" om ikke lenge :mrgreen:

Vel nå ser det kanskje litt øde ut akkurat på bildene med det er fordi mitt hus er det første i hele byggetrinnet som er satt opp, men beliggenheten er midt i tettbygd strøk. Vi bygger på byggetrinn 3 av ett boligfelt med rundt 300 andre hus-stander så naboer får vi nok av :wink:

Skrevet
Alfa spider 3.0 da? ;)

Nei... jeg har trukket meg ut av den spekulasjonen. Den har en fantastisk motor/eksoslyd og en cabriolet er aldri helt feil, men resten av bilen er bare ikke meg. Som andre har vært inne på virker den veldig trang og har tildels merkelige proporsjoner på de ergonomiske forholdene når det gjelder interiøret, A-stolpen/frontvinduet og sitteposisjonen. Den aktuelle modellen jeg kikket på hadde også for mange småskader i form av riper og stenslag. Den er for dyr til bare å være en slengbil og for dårlig vedlikeholdt til å forelske seg i. Jeg må derfor se meg om etter en annen sommerbil. En nyere Porsche blir for dyr her i Danmark, men en E85 Z4 er oppnåelig (dog dyr den også). Z4 kjenner jeg også godt etter bl.a å ha kjørt moderator [space]´s gamle 2.2 tur/retur Oslo-Ålesund. En fantastisk fin bil... :)

viewtopic.php?f=9&t=123178

Skrevet
Sett den med ESS-kit til salgs på dette forumet? I tilfelle en norges-retur er den i min mening eksepsjonellt lavt priset.

Fredrik bor i Danmark, da :P

Skrevet
Sett den med ESS-kit til salgs på dette forumet? I tilfelle en norges-retur er den i min mening eksepsjonellt lavt priset.

Det finnes andre tilsvarende gode tilbud her i Danmark. Den dårlige økonomien gjør at folk nå selger slike biler for lommerusk i norsk forstand. Det er imidlertid meningen at jeg virkelig skal kjøre bilen i sommer så det er viktig at jeg liker og trives med/i den. E85 Z4 sitter som hånd i handske på meg i denne sammenhengen. Alt er perfekt ergonomisk og den er en drøm å kjøre. Designmessig er den etter min mening også Chris Bangles mesterverk og helt klart en fremtidig klassiker.

Som Erebus er inne på har vi et flytteprosjekt på gang, men det er mange ting som må gå opp i en høyere enhet før vi kan flytte. Ting tar dessverre tid og noe er også usikkert når man bl.a har voksne barn. Tiden vil vise om prosjektet lar seg realisere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...