noekult Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hva er den ultimate klokka? Hva er den ultimate bilen? Rolex Daytona til hverdagsbruk, Patek Philippe av minimalistisk type til pendress... Og en million andre fete klokker til diverse anledninger...
noekult Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg digger Tag Heuer. Relativt rimelig og tøft nok med bra nok kvalitet. Apropos klokker, dere må sjekke ut den sjuke klokka her (fortsatt på konseptstadiet): http://www.louischevrolet.ch/louis-chev ... 55〈=en Helt rå klokke for bilinteresserte.
Jordfræsar Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hva er den ultimate klokka? Hva er den ultimate bilen? Rolex Daytona til hverdagsbruk, Patek Philippe av minimalistisk type til pendress... Og en million andre fete klokker til diverse anledninger... Jeg spør hver enkelt her ja... din ultimate
Erik89 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Noekult: Den var helt syk ja Lurer på hvordan den blir til slutt..
fish Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Har en Rolex Oyster Datejust, og en vintage Certina DS-II day/date som skal restaureres etterhvert. Rolexen er pensjonert inntil videre da den trenger en service pga alder, så til uka henter jeg meg en Certina C-Sport som skal brukes som hverdagsklokke.
awt Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Ohh. Skal vi bytte jobb? Neh, liker å kunne leie meg bil om jeg vil.
Yngvejos Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Ohh. Skal vi bytte jobb? Neh, liker å kunne leie meg bil om jeg vil. Haha, du har hørt om det der ja?
Yngvejos Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Joda, så lenge man har passasjerkurs og sjåføren har riktig kursing. Da kan man faktisk kjøre leiebil også.
awt Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Fantastisk. Nå skal jeg vel ikke le så mye, hadde ikke overrasket meg noe veldig om dere hadde kjøpt oss opp.
Anbefalte innlegg