Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Min e34 knitrer det ganske godt fra katalysatoren, kan det være det du hører på din bil? Nja, det var jo med varm motor så kanskje Høres akkurat ut som ventiltikking, noe jeg også trodde det var til jeg med forundring oppdaget at det faktisk kom fra under bilen. Tikkingen øker med turtall og etter å ha kjørt en liten runde i nabolaget så var tikkingen veldig lav plutselig
Robkill Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Min e34 knitrer det ganske godt fra katalysatoren, kan det være det du hører på din bil? Nja, det var jo med varm motor så kanskje Høres akkurat ut som ventiltikking, noe jeg også trodde det var til jeg med forundring oppdaget at det faktisk kom fra under bilen. Tikkingen øker med turtall og etter å ha kjørt en liten runde i nabolaget så var tikkingen veldig lav plutselig Min knitrer på kald motor også, så var ikke varme i anlegget jeg tenkte på tipper veggene er ganske tynne, så lyden forplanter seg lett ut!
316 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 13,5 timer på jobb i går og 15 timer i dag. I feel it!
SofaKingFresh Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Sitter fortsatt og forundrer på hvordan det skal gå på jobb imorgen med et hull i hånda
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 13,5 timer på jobb i går og 15 timer i dag. I feel it! Trondheim? Sitter fortsatt og forundrer på hvordan det skal gå på jobb imorgen med et hull i hånda Hæ? Shiiit! Hva har skjedd? (Om det er skrevet tidligere så har jeg ikke fått med meg dette, har nesten ikke vært på bimmers i helga)
316 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 JA, Marius. Og han fikk vel en svær treflis gjennom hvis jeg så rett på facern?
SofaKingFresh Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Quoter bare tidligere post Er vel ikke store hullet det er snakk om, men faen som en flis på den størrelsen der svir Gikk hardt for seg når jeg spilte frisbeegolf idag
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Min knitrer på kald motor også, så var ikke varme i anlegget jeg tenkte på tipper veggene er ganske tynne, så lyden forplanter seg lett ut! Ja ikke god å si, kjenner jeg "gråtass" rett så er den fin igjen i morgen Sofakingfresh: Det der så ikke godt ut Hadde det vært meg og med alt det blodet der så hadde jeg sikkert svima av :-& holdt på å gå til helvette nå jeg skulle ta bloprøve hos legen. Fikk dotter i øra og så stjerner men klarte å holde meg våken God bedring med hånda
SofaKingFresh Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Tvers gjennom? Den pirka på huden og ville ut under, så det var ikke langt ifra Flaks den ikke traff noe alvorlig der inne. Stod rett ved siden av en blodåre og noen scener/nerver. Tenkte det var like greit å gå ned til bilen og komme meg til legevakta, enn å dra den ut midt i skogen. Og godt er det, for det blødde GREIT mye. Sofakingfresh: Det der så ikke godt ut Hadde det vært meg og med alt det blodet der så hadde jeg sikkert svima av :-& holdt på å gå til helvette nå jeg skulle ta bloprøve hos legen. Fikk dotter i øra og så stjerner men klarte å holde meg våken God bedring med hånda Hehe, det har nok hjulpet en del med at jeg tok masse blodprøver osv når jeg var liten, for sprøyteskrekk er noe jeg ikke har. Men, det går veldig greit med meg. Blir vel kort dag i barnehagen i morgen. Kan ikke gjøre mye før jeg kjenner det presser en del i hånda, og da er det bare å ta det med ro.
fish Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Folk er faen meg frekke! Har noen hagemøbler stående utenfor i bakgården der vi bor, og sent i kveld var jeg tilfeldigvis inne på soverommet en tur og reagerte på en lyd utenfor. Stikker hodet ut av vinduet og der står det en kar å lemper hagemøblene våre inn i en Hyundai Accsent. Sint nå ja, rakk ikke ned til bilen da den raste avgårde, men fikk tatt reg.nr. Politiet har vært på adressa der bilen er registrert men ennå ikke funnet den. Nåde de jævlene om jeg finner dem først.
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Det er noe ekstra provoserende når man blir frastjålet ting, samme hva egentelig Noen kommer liksom å bare tar det som er ditt, som du har betalt for av dine egene penger Var noen jævler i båten min i fjor å stjal noen flytevester, ett par fendere og ett pledd, ikke store verdier men faen så provoserende. Jævlene hadde labba inn på dørken med sølete sko og ikke lukket glidelåsen i kalesja etter seg Guds lykke et jeg hadde tatt Kartplotter med hjem
Anbefalte innlegg