Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hver eplekjekk nå! Godværet vårt forsvinner over helgen :(

Mulig hos dere men ikke her østafjells hos oss :wink: Neida, hadde absolutt vært greit med ett par dagers regnskyld for å få bort alt støvet og få litt fukt i jorda igjen :)

Skrevet

Ikke hver eplekjekk nå! Godværet vårt forsvinner over helgen :(

Mulig hos dere men ikke her østafjells hos oss :wink: Neida, hadde absolutt vært greit med ett par dagers regnskyld for å få bort alt støvet og få litt fukt i jorda igjen :)

Er nok ikke store forskjeller på mitt hjemsted og ditt du! :wink: Blir kaldere iløpet av helgen.

Skrevet
Bra jobba :P Heldig da ettersom den bilen har en trefire farger :P Få tatt takst, velg å gjøre jobben selv og få gjort den svart så har han hellakkering og rustfjerning og strøken bil i boks

Ble ikke brukt noe skademelding i denne saken... De skulle bare ringes, og hu skulle gledelig betale en sum for å få fikset bilen hans... Sa han kunne prøve seg på 4 lapper jeg, det kan ikke være så galt? :P

Vet av flere som har hatt tilsvarende skader har fått igjen alt mellom 15 og 20 lapper så tror ikke 4k holder :P Kanskje vis det er snakk om brukte deler :P

Skrevet

Det var en kar som såvidt skrapa borti Touranen til foreldra mine, det ble en bitteliten bulk og noen riper, og det kom på 12 000! Så 4000 er alt for lite!

Skrevet
Hva er Evt forskjellen på 1995 model m52b28 å en 96 mod m52b20 utenom størrelsen? Sitte å kika på en svensk 328 nå. Da må det være likt så det ikke blir bommkjøp:)

Slike spørsmål får du svar på her

Skrevet

Jeg ble påkjørt i ca 10kmt/t med min første bil, en 323F 1996 modell. Han kjørte ut fra parkerings-lomme og traff meg i overgangen mellom bakdør og skjerm. Ikke store bulken, men det måtte rettes litt i bakdør og bakskjerm pga han traff meg med tauekroken.

Mener jeg fikk 16-17.000. Solgte bilen for 14.000,-. Profitt :)

Skrevet

At det skal være så inn i helvete vanskelig å finne tøffe felger til 1-serie... :evil:

Skrevet

Pga ET'n på 1-serie er det vanskelig å finne konkave felger. Tusenvis av felger der ut, men er svært få JEG liker.

Skrevet

Kjenner til problemet. Har lenge sett etter felger til E38en, men finner ingen jeg blir helt fornøyd med.

Tror jeg må lage en egen felgtype.

Skrevet

Hehe! Hadde godt selskap av naboens grå kattunge i stad mens jeg hadde av høyre bakdekk på E90en for å spraye WD 40 på en eller annen foring som knirker noe jævlig. Utrolig selskapsyke disse små nyskjerrige krabatene, satt ved siden av meg hele tiden og diltet etter meg rundt i garasjen :) Men jeg og "gråpus" fikk ikke fiksa ulydene så da blir det verksted neste, kan ikke kjøre rundt med en bil som høres ut som en horehus med dårlige madrasser :evil:

Fikk i allfall bytta parklys pæra på E34en så noe får jeg til iallfall :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...