Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehrnst:

Hvor mye var det for den pakka? Har sett på det selv men har betongvegger så da er det vel ikke så fett å integrere det i veggen tenker jeg?

Skrevet

Koster 5900 på hifiklubben for det jeg handlet.

Betong her og, men det ervanlige høytalerei den pakka ikke innbygging

Skrevet
ehrnst:

Hvor mye var det for den pakka? Har sett på det selv men har betongvegger så da er det vel ikke så fett å integrere det i veggen tenker jeg?

Har ikke du Mirage og er storfornøyd da?

Skrevet
Kom over et sett med kopi-M3 sidelister på ebay. De ser jo veldig bra ut, og koster kun 105dollar..

Hvordan er passformen på disse sidelistene? Noen som har prøvd de? Tviler på jeg får noe bra svar her i tråden, men orket ikke lage enda en ny tråd :P

http://www.ebay.com/itm/BODY-SIDE-MOULD ... 372wt_1270

Guess what, du får svar!

Jeg kjøpte slike til min gamle, passet finfint, ingenting negativt å komme med..

Om noen er interessert i en E36 318i med M44b19 motor er det forresten bare å si ifra, bilder finner dere i signaturen min ;) Eu-ok til april 2013, årsavgift betalt... stygg rust bakpå bilen, litt smått ellers.... 12-13 000?

Skrevet
Kom over et sett med kopi-M3 sidelister på ebay. De ser jo veldig bra ut, og koster kun 105dollar..

Hvordan er passformen på disse sidelistene? Noen som har prøvd de? Tviler på jeg får noe bra svar her i tråden, men orket ikke lage enda en ny tråd :P

http://www.ebay.com/itm/BODY-SIDE-MOULD ... 372wt_1270

Guess what, du får svar!

Jeg kjøpte slike til min gamle, passet finfint, ingenting negativt å komme med..

Om noen er interessert i en E36 318i med M44b19 motor er det forresten bare å si ifra, bilder finner dere i signaturen min ;) Eu-ok til april 2013, årsavgift betalt... stygg rust bakpå bilen, litt smått ellers.... 12-13 000?

hæ??har du e36"en enda?

Skrevet

316: skal du bare ha sonosmuligheten på eksisterende system så kjøper du bare connect saken så er du i gang

Skrevet
E39 og E60 er hakket høyere enn E30en min

IMG_1865.jpg

For et fantastisk fint og illustrerende bilde... M-Tech I ratt og greier... 8)

Skrevet
E39 og E60 er hakket høyere enn E30en min

For et fantastisk fint og illustrerende bilde... M-Tech I ratt og greier... 8)

Syns det bildet ble litt bra ja, nå skal det jo sies at min er senket 4 cm men.

E30en er importert fra sveits så det er masse m-tech merker rundtomkring originalt i den.

IX touring var jo insane dyrt i norge når de var nye.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...