Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tja.. da ser det ut til at det ble / Blir impilskjøp av en enkel banebil da. siden det er såsi null supraer ute på nettet til en fornuftig penge, blir det Nissan istedet :)

har ikke sett så mange 300zx ratte rundt på bane. fungerer sikkert helt greit !

Grattis! :D

Har alltid hatt lyst på en 300zx, og jeg holdte faktisk på å kjøpe en istedet for 540en.

Er det da snakk om en importbil som ikke skal registreres? bilde? :)

Import ja ;) skal brukes kun på bane å leke seg litt med i sommer, så evt skremme litt mere hk ut av den i vinter !

ebwj1j7k205uvnf7b5zt.jpg

300ZX er flotte biler! Sitter som klistret på veien med 4-hjulsstyring og går riktig så godt orginalt, men såklart gøyere når de skremmes opp litt :D

Satt på med en her i fjor sommer med ca 450hk på hjulene. Rimelig spenstig :D

Skrevet
Noen som har erfaring med Subaru impreza GT? Rundt 99 mod? Er ikke Subaru ganske solide biler?

Den jeg har sett på er jazza opp litt med ca 300 hk.

Er vel ikke no problem det da sti kommer originalt med det ? Er vel samme motoren.

Lurer på å kjøpe en sånn som vinterbil / slenge bil :)

Grom e biler som går bra på all slags føre :D

Jeg kjenner 3 kamerater som har har/har hatt slike biler.

Alle 3 har også hatt motorhavari. Den ene av de, har nå sitt 2. motorhavari på noen år.. Den kan du forresten sikkert få kjøpe som den står. 99 eller 2000 modell tror jeg..

Drittbil (eller drittmotor) i mine øyne, kjipt og billig preg over interiør som det er på ca alle japsebiler fra 90 tallet.

Men en artig bil å kjøre :)

Skrevet

Import ja ;) skal brukes kun på bane å leke seg litt med i sommer, så evt skremme litt mere hk ut av den i vinter !

ebwj1j7k205uvnf7b5zt.jpg

Flott bil! Har hørt mye bra om disse motorene, så du blir helt sikkert fornøyd. ;)

Skrevet

Dro en 1 april på dama... skulle ned til bilen for å sjekke no plasstik drit som må bestilles, kom opp igjen snakkende med "politiet" ang bil tyveri, hun gikk på før jeg "la på". Ringte svigemorra og hele slekta masse stress hehe jeg kosa meg i 10 min til før jeg skrev "1 april" hahah men er ekkel spøk, vet ikke om jeg får sove inatt.

Skrevet

]

Flott bil! Har hørt mye bra om disse motorene, så du blir helt sikkert fornøyd. ;)

Har prøvd å leite meg litt frem på nette ang disse men finner lite. får håpe den holder. er en eldere kar som har brukt den som trackday bil siste åra eller no. ferdig godkjente stoler, belter å bur! så er tut å kjør.

virka som er ærlig å trivelig person :) han er på påskeferie, så skal møte sonnen hans på fredag å hente bilen. skal bli morro !

Skrevet
Går en 300ZX her og, samma eier har og en 370Z, og begge bila er lakka i samme farge.

Film av den vogntog/redningsbilulykka:

http://www.helgeland-arbeiderblad.no/ny ... k&ns_fee=0

Har hatt mange timer i den tungbergeren der gitt , det er gamle bilen vår.

Å fy faen... (unnskyld uttrykket)... det var på hengende håret at sjåføren kom seg ut av bergingsbilen... :shock:

Jeg håper selvfølgelig at det går bra med sjåføren av vogntoget.

Skrevet

jeg siterer Top Gear sin Facebook status: '' Ford’s hot hatch chief Jost Capito is moving to a new job at VW. We’re looking forward to seeing what he comes up with – he’s the man responsible for this 345bhp Focus RS500…''

Dette kan bli interessant :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...