Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Å fy faen, det så jo ikke særlig digg ut heller!

Nei, jeg har den enda! :wink: Jon skal prøve å selge den for meg etter jeg har fått skilt på E30'n.

I dunno who Jon is?! Do I? Min E90 legges ut neste uke... håper jeg får det jeg ønsker hvertfall. Rask handel som mulig.

Skrevet

Husker det var mye mas om Helo kitty på bmw her for en tid tilbake !! Min tur ;)8)

q12zvcy1wnasjk8tx466.jpg

Skrevet

Gratulerer med ny bil Jordfræsar :D ! Ut i fra bildet så virker det jo meget lovende, hva slags maskineri er denna i denna da?

Onkelen til en kompis gikk til Bavaria her om dagen for å bestille seg ny F11 525xd, han har fra før E61 530XD LCI men da han fikk greie på at 525en nå har firer så hadde han bare reist seg og gått :wink: Han betalte faen ikke nesten en mill for en BMW med firer :roll: Er dessvere veldig mange som reagerer på at de har kuttet ut sekser, mye av grunnen til å velge 525d foran 520d var jo nettopp for å få sekser. Ytelsene er det ikke så store forskjellen på, men for all del så er det jo ett smart trekk av BMW da. De med mye penger kjøper heller den dyrere 530d mens de som ikke har det kjøper da heller noe annet, som A6 3,0 TDI med 204 hk.

Skrevet

Takkar og bukkar :D Det er ingen rekkesekser under panserert, kun 177hk 120D. ;) Blir uansett et stort hopp fra den gamle 316i. Liker bilen veldig godt allerede. Deilig og morsom å kjøre, pluss at jeg kjenner bare til 1 bil til i området. Og den er hvit ;) Full m-sport bør vel nevnes.

Skrevet

Manuell? Har kjørt endel automat 120d, 163hk. Skikkelig gøyal bil selv med automat! Grattis med grom tralle, forrige 1-serien er skikkelig pen spør du meg!

Skrevet
Takkar og bukkar :D Det er ingen rekkesekser under panserert, kun 177hk 120D. ;)

120d holder i massevis i denne bilen her, er jo rikitig så morsom å kjøre med denne kombinasjonen :D Hadde jeg selv skulle kjøpt ener så hadde jeg valgt 120d, tull å legge syke summer for å få 125I eller 130I. Eneste BMWene jeg kan ha uten sekser er nettopp 1-Serie, X1 og X3! I disse holder 2,0 litern i massevis og er nok til å være gøyalle biler :)

Blir artig å se flere bilder etterhvert :)

Skrevet

Coupé faktisk? Det er jo ganske tøft, og ikke så voldsomt mange langs veiene!

Noen planer for bilen? Coilovers er jo selvsagt, men utenom det tenkte jeg?

Skrevet

Selvfølgelig Coupé! hehe... Denne gangen blir senken som den er. Er ikke så gale med 18"-19" faktisk. Veldig behagelig det m-sport understellet. Planer ja... Blackline LCI baklykter. Kanskje soting frem til a stolpen. Den er egentlig ganske fin som den er synes jeg. Innvendig har jeg lyst til å skifte ut navi kontrolleren til den nye som kom i 2009 var det vel. Men da må man ha siste software, og det kan koste litt om den må oppgraderes.

Skrevet

Mail fra NAF.

Ny årspremie på vogna..

Var kr 8 249,-

Nå kr 9 484,-

25000km og 70%.

Surt.

Sjekka Gjensidige på nett nå, for det var de jeg skifta fra. Nettprisen ble over 12 lapper...

Skrevet

Hmm... Sitter og ser på no senk til e28'n på ebay... men er en liten notis som jeg ikke helt skjønner..

*** für die Länder Norwegen, Lichtenstein und Schweiz entstehen wegen bestehender Zollvorschriften zusätzliche Kosten in Höhe von 24,00 €

Noen som vil forklare? Er det noe jeg må betale selgeren ekstra? og isåfall hvorfor? er jo ikke toll på bildeler i norge :S

Skrevet

Har ikke vært borte i det før, men ser ut som det er pga varen sendes ut av EU.

Sikkert et tollgebyr på avsendersiden, og det må vel du koste ja. Står sikkert noe på zoll.de :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...