Julianv Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Justin Pawlak kjørte greit rått idag ja.. Syns Aasbø og Moen røk ut såpass tidlig :/
ls44mm Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Ja, Aasbø fikk tøff konkuranse, og Kenneth hadde noe flaks, og noe korigering... Diago derimot, han var BOSS... Chuck Norris av drifting. God tredje plass! Men ser på Fredrik at her er det masse å hente, så det blir kjempe spennende å se han framover. Kanskje vi snakker top 5 på han? Håper det!!! Bare gode vibber til gutta
Tjalve Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Var "først fremme" ved et ulykkessted idag, var ganske skummelt, men gikk heldigvis fint med personen som kjørte. var i en 80 sone, førerer hadde sovnet foran rattet lært meg en lekse når det kommer til å være opplagt når man kjører, heldigvis ikke på min bekostning
spruddel Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Kvasi, er du født på 70-tallet og i tillegg så tidlig som mulig? Det er jo 1970 Og jeg som alltid har trodd du er født sånn rundt 1990-tallet No offence
Kjexx Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Selvlært ja, tror nesten det er på sin plass å skryte av tvbordet mitt. 42" plasma fra Pioneer Plasma tåler ikke å ligge har jeg hørt.. Stemmer ikke det da eller? Og hva i alle dager er vitsen med et bord med tv i?
ls44mm Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Siterer herr Kvasi: Gjenbruk kalles det visst.. Så jaja, alle har forskjellige smak for å si det mildt
M|Fjeld Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 http://www.sol.no/klipps/video/hoho_er_ ... ste_hittil
Julianv Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Ny bil?! Så meget flott ut. Har virkelig fått sansen for e60 i det siste kan prøve å laga avatar men jeg husker ikke helt hvordan jeg gjor det sist
Simen! Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Jepp, prøver noe nytt! Veldig fornøyd så langt, annbefales
Julianv Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Her er det jeg fikk til Hmmm. ser nå at Bimmers.no ble veldig stort. Gå inn her http://www.picresize.com/index.php?rm=c ... &effects=1 Last inn bildet. Velg custom size så 120 PIXEL og 90 PIXEL. Da skal du få det i rett størrelse
-Roger- Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Kvasi: Kan du ligge ut et bilde av bordet ditt i skikkelig lys?
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Kvasi, er du født på 70-tallet og i tillegg så tidlig som mulig? Det er jo 1970 Og jeg som alltid har trodd du er født sånn rundt 1990-tallet No offence Enkelte her inne trodde jo jeg var en kar på over 40 år merklignok Lage avatar noen? Handla bil på SK Autoimport ser jeg, der kjøpte jeg 325en min også Handla du med Frank eller? trivelig kar
S.Hafsmo Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Enkelte her inne trodde jo jeg var en kar på over 40 år merklignok Sikkert fordi du har en mann-med-hatt bil. Neida, men jeg tror nok mange hadde blitt overrasket om vi alle hadde møttes fjæs2fjæs. Er vel heller tvilsomt at bildet man danner av folk når man sitter bak et tastatur stemmer så veldig.
Anbefalte innlegg