Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kvasi, er du født på 70-tallet og i tillegg så tidlig som mulig? Det er jo 1970 :o Og jeg som alltid har trodd du er født sånn rundt 1990-tallet :lol: No offence :)

Enkelte her inne trodde jo jeg var en kar på over 40 år merklignok :roll:

Jeg registrerer at jeg ikke er alene, men det er viktig å understreke at bilinteresse ingenting har med alder å gjøre... snarere tvert imot. Har man vært bilgal i over 25 år skjønner man jo at det ikke går over av seg selv... 8)

Skrevet

Sikkert fordi du har en mann-med-hatt bil. :lol:

Neida, men jeg tror nok mange hadde blitt overrasket om vi alle hadde møttes fjæs2fjæs.

Er vel heller tvilsomt at bildet man danner av folk når man sitter bak et tastatur stemmer så veldig.

Alle vet hvordan jeg ser ut..hmm...

Skrevet
Kvasi, er du født på 70-tallet og i tillegg så tidlig som mulig? Det er jo 1970 :o Og jeg som alltid har trodd du er født sånn rundt 1990-tallet :lol: No offence :)

Lage avatar noen?

9sq77elfcfxc6jpmpybb.jpg

Handla bil på SK Autoimport ser jeg, der kjøpte jeg 325en min også :) Handla du med Frank eller? trivelig kar :)

Det har jeg gjort!! Handla av frank, bedre service skal man lete lenge etter. Ringte og fikk faktisk så go tillit med en gang at jeg handlet usett... Han fiksa alt av finnansiering, alle papirer. Eneste jeg gjorde var å fikse frakt hit opp. Alt var som han sa til meg på tlf. Trivelig å grei handel der, og fikk prutet bra :)

Skrevet

Sikkert fordi du har en mann-med-hatt bil. :lol:

Hehe, mann med hatt bil du liksom :wink: ! Er det den "fancy" E34en min du sikter til, "Derrick mobilen" som gutta på jobb kaller den :lol:

Jeg registrerer at jeg ikke er alene, men det er viktig å understreke at bilinteresse ingenting har med alder å gjøre... snarere tvert imot. Har man vært bilgal i over 25 år skjønner man jo at det ikke går over av seg selv... 8)

Ja det er jeg helt enig i. Jeg merker bare på min onkel som er godt over 50 år og er BMW entusiast, vi kan sitte i timesvis og bare prate bil. Har også vært tilfeller hvor vi bare har reist ifra kjedelige familieselskaper for å ut å kjøre bil, som regel i hans F10 525d 8)

Det har jeg gjort!! Handla av frank, bedre service skal man lete lenge etter. Ringte og fikk faktisk så go tillit med en gang at jeg handlet usett... Han fiksa alt av finnansiering, alle papirer. Eneste jeg gjorde var å fikse frakt hit opp. Alt var som han sa til meg på tlf. Trivelig å grei handel der, og fikk prutet bra :)

Jeg er fornøyd selv, pruta ikke på bilen men fikk pruta meg til en god innbyttepris på A6en jeg hadde. Han ville egentelig ikke ta den inn men jeg lokka men at jeg var villig til å handle raskt så da ble vi enige :) Fikk veldig bra inntrykk av de ja, fikk ha bilen så lenge jeg ville på prøve og de ordnet raskt opp i ett par småproblemer som dukket opp etter handel. De bytta glødepluggene, et deksel på rattet som hadde fått slitasje og en tikkelyd i hjulstillinga foran uten at de kostet meg noe, også fikk jeg en 2011 Golf som lånebil i mellomtiden :D

Skrevet

To ganger i dag lagde m3'en en ny lyd, tre pip fra kjørekompjuteren. Har aldri hørt dette før. Ingen melding i check-kontrolleren. Men ser at den der memo-saken sto på, har det noe med det å gjøre?

Skrevet

Hos min piper den et pip ved 3,5 grader. Aldri før hørt tre pip før, og er ganske sikker jeg har kjørt under 3 grader før.

Men temperaturen lå i det området i dag, så kan godt hende det stemmer det du sier.

Skrevet

Er ikke alltid den slår inn etter det jeg har opplevd. Gikk en stund fra han kjøpte bilen til lyden kom bl.a. Så tror ikke det er no farlig gærent med bilen din :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...