Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glasstakluke i E34 er veldig skjeldent. Tror jeg har sett én bil med det.

Trodde ikke man fikk det på E34 i det hele tatt jeg :?

Har du ikke 1 vriknott med temp for hver side + en for hastighet? Må være noen sjeldne greier :)

Veldig greit med A/C da, men er vel ikke så ekstremt behov for det i Norge.

Nei jeg har samme som denne under her. Har ikke sett så mange E34er med denne og i følge forige eier så er det som kalles "stor klima" :) Har også luftdyser for baksete passasjerene :wink:

blvnost55itkiymk2s3z.png

Klima er utrolig kjekkt å ha, har ikke så stor bruk for det på vintern men hele sommern så føler jeg at klima er høyst nødvendig.

Skrevet
Nei jeg har samme som denne under her. Har ikke sett så mange E34er med denne og i følge forige eier så er det som kalles "stor klima" :) Har også luftdyser for baksete passasjerene :wink:

blvnost55itkiymk2s3z.png

Klima er utrolig kjekkt å ha, har ikke så stor bruk for det på vintern men hele sommern så føler jeg at klima er høyst nødvendig.

Kom ikke den fra fra 94"? eller di bilene med mye utstyr?

Har samme i 540`n ;)

Skrevet

Har samme i 540`n ;)

Det er mye mulig, min bil er jo fra 94 så skal ikke se bort i fra det.

Skrevet

Broren min og faren min er på en låve for å se på en 53 modell Boble som har stått der i over 40 år nå! Ble visst kræsjet litt en gang for leeeenge siden og så satt på låven... Spennende! :shock:

Skrevet

Dette ble også E32 levert med, synes det andre virker så plastikk rælete! Forskjellen er vel servolukking og åpning av spjeld, samt temp.følere i kupeen som fører luft de riktige stedene og holder en stabil temp.

Skrevet

blvnost55itkiymk2s3z.png

Har samme i 540`n ;)

Er vel "stor" og "liten" klima på E34. Jeg hadde "lille" på min -94.

Her er ett interiørbilde fra Rolls Royce Phantom. Ser dere noen likhetstrekk?

f299d2wfnadkpl70ja5k.jpg

Skrevet
Broren min og faren min er på en låve for å se på en 53 modell Boble som har stått der i over 40 år nå! Ble visst kræsjet litt en gang for leeeenge siden og så satt på låven... Spennende! :shock:

Kan jeg få? Pretty please?? :kose:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...