Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg avlagt og bestått årets eksamen! Må gjennom det hvert år for å verifisere mine kvalifikasjoner for stillingen min. Ekstreeemt deilig å bestå! Ooooh yeeeeah!

Skrevet
Noen som aner hva det koster å skifte ut bremseveske på en E90, og hvor lang tid tar dette?

Bremseveska er en grei jobb å bytte selv.

Kjøp en sånn på mekonomen (tror jeg gav 100-200 for min). Denne kobler du til ventilen på ett bilhjul for å trykksette tanken. Deretter er det bare skru opp luftenippelen på hver kalipper og slippe ut ett par dl i hvert hjørne mens du passer på at reservoaret ikke går tomt. Du trenger ikke en gang å ta av hjulene for å komme til lufteniplene. Tidsforbruk er kanskje en time og bremseveska koster en hundrelapp.

med_gallery_2_9_117923.jpg

Når du bruker en slik, tømmer du systemet for bremsevæske først da eller? Og så hiver opp i ny væske, lufter til det ikke kommer mer luft mens man etterfyller i tanken?

Skrevet

Det dummaste jeg har sett på navi.

Er den Dynavin 16x9 skjermen man kan ettermontere i e39/e46/e53.

Hvis man gjør om språket til Norsk, så er det ganske så rett-fram oversatt.

bluetooth er Blå farge tann

Skrevet
Noen som aner hva det koster å skifte ut bremseveske på en E90, og hvor lang tid tar dette?

Bremseveska er en grei jobb å bytte selv.

Kjøp en sånn på mekonomen (tror jeg gav 100-200 for min). Denne kobler du til ventilen på ett bilhjul for å trykksette tanken. Deretter er det bare skru opp luftenippelen på hver kalipper og slippe ut ett par dl i hvert hjørne mens du passer på at reservoaret ikke går tomt. Du trenger ikke en gang å ta av hjulene for å komme til lufteniplene. Tidsforbruk er kanskje en time og bremseveska koster en hundrelapp.

med_gallery_2_9_117923.jpg

Når du bruker en slik, tømmer du systemet for bremsevæske først da eller? Og så hiver opp i ny væske, lufter til det ikke kommer mer luft mens man etterfyller i tanken?

Jeg bruker la det renne til det kun er litt igjen i koppen, så bare etterfylle med fersk til det kommer på hjula. Tømmer du hele driten så blir det bare masse luft.

Skrevet
Er fra corvette 2010mod.. ser virkelig paint-aktig ut as..

2010 faktisk... Tyskere hadde vell det på begynnelsen av 90 talet...

Am cars... Elsker de på eksteriør og hele den am car greia, hater de på interiør og hele den plastik shafs greia. Old school muskel biler er ok, men se på en "vanlig" bil i stater, full av plastik. Hjelper lite å ha full utstyr når navi ser firstprice ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...