Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva slags kurs oddis?

Sikkerhetskurs for masseforflyttningsmaskiner. HMS, arbeidsmiljølov, saksgang, rapportering, rutiner, daglig kontroll og fandens oppfinnelser. Sunn fornuft er visst gått på dunken i dag. Vi er visst alle idioter til bevisst motsatt.

Blir heldigvis lettere å få flere ekstraoppdrag på kveldstid med høyere sertifisering nå som jeg blir student igjen og nødvendigheten for ekstrajobb er større.

Skrevet

Fredrik 90! Det er helt sant at Tahoe er en billig bil i USA. Det er derfor det er litt kjipt å tenke på at man bruker 1.2 mill på noe som i utgangspunktet er en bil som er bygget på sparsomt budsjett! Grunnet norske avgifter blir den sammenlignet med RR, Cayenne osv... men det er jo pga prisen her til lands! Urettferdig mot bilen, men den er likefullt en litt "simpel" bil når man tenker på hva man betaler...

Skrevet
Kjemien virket ikke i kveld... ble i dårlig humør. Et par ganske fine gamle norske svisker og så til sengs... :roll:

http://open.spotify.com/track/6uQUuBUwkTLzZOBvp8OKVm

http://open.spotify.com/track/5X7SE3KLKo0L3LA9RcneYb

Prøv denne og nå sterk i koppen først :)

Led Zeppelin er normalt ikke min greie, men bl.a "Smoke on Water" er jo en klassiker. Jeg var skikkelig trett igår og det ble derfor bare tullball i hodet etter et par glass vin til middagen. "Kjemi" høres mer skummelt ut enn det er. Jeg er oldschool den veien også og ruser meg kun på øl og vin... selv snusen er lagt på hyllen... :lol:

Skrevet

jau, får ta turen til Powerdrift på Gardemoen da !! Synd jeg ikke får kjørt, siden Nissan fremdeles venter på ny clutch. så får prøve å holde meg i skinnet å ikke ta 540`n utpå banen der 8)

Skrevet
Blei du rik, fish? :P

Næh. Spilte bare med venner og familie. Skulle lære dattera mi på 16 å spille poker, så da ble det bare "lekepenger". :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Hva skjer med de folka på finn.no som annonserer bilen sin som "M-tech" eller "m-pakke" også har ikke bilen et fnugg av ///m på seg? Argh, folk er dumme. #-o

Skrevet
Hva skjer med de folka på finn.no som annonserer bilen sin som "M-tech" eller "m-pakke" også har ikke bilen et fnugg av ///m på seg? Argh, folk er dumme. #-o

Og E36/E46: "Full M3 optikk!!!!" så er det bare frontfanger...

Skrevet

Oddis:

Ja. Alt er så ufattelig HMS-fiksert at jeg får ikke gjort en eneste jobb hvis jeg skal følge alle forskrifter. Det er faktisk sant.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...