Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøkte Fredrik sist helg, fint hus og smakfullt innredet. Dejlig å være norsk i Danmark.

"Dreiebenken"

kktmm9byu5mej3hri73g.jpg

"Vaskerommet"

230vbkctwodgaslyu51g.jpg

Vårpuss i villastrøket

d3qgu3dxkuky5uyv06rx.jpg

Skrevet
Hadde et skikkelig godt pull med 530n opp mot flere ganger... Her TRENGS det kompressor ASAP :)

Alle trenger kompressor, faktisk.

Nei, ikke han/den jeg kjører imot :P

Men fra spøk til revolver, veien etter 200 er lang :(

Skrevet
Hadde et skikkelig godt pull med 530n opp mot flere ganger... Her TRENGS det kompressor ASAP :)

Som i etter 200 km/t mener du?

Syns min imponerer mest over 180, men det skjer stort sett aldri..

Skrevet

Var en tur til larvik ikveld for å levere jaggen til service og rep av soltaket... FAEN som den sluker bensin...Kompis med E61 525d kjørte tur retur på 250kr i diesel...jaggen brukte 400kr en vei.... skækkt...

Skrevet

En ikke uvanlig observasjon, kompressorer som er gearet til å lade litt på lavt rpm har sjeldent noe å by på når du har litt rpm på veiva..

Som igjen for meg til å tenkte på.. ESS.. Ryktet er over middels god..

Skrevet
Var en tur til larvik ikveld for å levere jaggen til service og rep av soltaket... FAEN som den sluker bensin...Kompis med E61 525d kjørte tur retur på 250kr i diesel...jaggen brukte 400kr en vei.... skækkt...

Elektronisk motorstying på diesel er vanskelig, fins de som påstår at det ikke går på Common Rail, men det stemmer ikke.

Jagen din kan nok også tilpasses...

Skrevet

Elektronisk motorstying på diesel er vanskelig, fins de som påstår at det ikke går på Common Rail, men det stemmer ikke.

Jagen din kan nok også tilpasses...

Bygg kjærra de om til gass så slipper du det jævla forbruket ;)

Skrevet
jepp min samboer sin.. Hypah nei flytta fra ladderud men bor på råholt enda

Du som kjører en gul E36 M3 rundt på Råholt her? Og kjerringa de kjører en E46 touring med BBS lm felger? Da er du nesten naboen min du :D

Skrevet

Kjøp deg 325d eller 525d og få tak i en småsint ESS software, så går det ikke sent over 200 km/t. Er selv helt imponert over draget i 325en (265 hk og 560 nm) over 200 km/t, bare drar og drar til du når 250 km/t og feiger ut selv :wink: Hehe, Sykeste er at den klarer 250 km/t i slak oppoverbakke også, fikk erfart det på en liten sviptur på kontinentet :) Bare ga flatt oppover for å se hvor langt den kom før den ikke greide mer, men ikke faen om den ga seg :wink:

Skrevet

Kjøp deg 325d eller 525d og få tak i en småsint ESS software, så går det ikke sent over 200 km/t. Er selv helt imponert over draget i 325en (265 hk og 560 nm) over 200 km/t, bare drar og drar til du når 250 km/t og feiger ut selv :wink: Hehe, Sykeste er at den klarer 250 km/t i slak oppoverbakke også, fikk erfart det på en liten sviptur på kontinentet :) Bare ga flatt oppover for å se hvor langt den kom før den ikke greide mer, men ikke faen om den ga seg :wink:

Haha, når jeg så dette, så kom jeg på denne

hahahaha, Passer jo så greit med dialekta og.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...