Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har litt peil på ebay shopping? Jeg har lagd meg en PAYPAL konto nå. Må jeg overføre penger fra VISA kontoen min, over til PAYPAL kontoen, for så å overføre til selgeren på ebay?

Sliter litt med dette, da jeg har vunnet en budrunde, i god tro om at jeg bare kunne overføre penger via nettbank til selger.

Please, help me!

Skrevet

Jeg bruker ikke paypal i den forstand på ebay, og tror ikke det gjør noe forskjell for selgeren. Det er vel paypal som "behandler" betalingen uansett, men at jeg ikke har en fast bruker der.

Skrevet

Enkelte selgere krever at du har en "Verifisert" paypal konto, noe som i praksis er at du må ha et kort registrert og bekreftet. ( Paypal trekker 20kr fra din konto, og legger igjen et passord som Melding som du må skrive inn som bekreftelse. Deretter får du tilbake dine 20kr og kontoen din er verifisert ).

Skrevet

Hmm, oki. Har ikke jeg vert borti enda iallefall. Kan godt stemme, jeg har egentlig ikke peiling på dette, hater ebay over alt på denne jord, SINNSYKT uoversiktlig. Fatter ikke at folk kan selge biler og slikt på de møksidene, en gjennomsnittlig annonse for brukte sokker gis bort på finn.no er jo bedre enn en bilannonse på ebay. Samme med craigslist, typisk annonse er "car 4 sale, runs almost good. call 9qw38492804", og med 4 KNØTSMÅ bilder.

Skrevet

HATER du eBay? Herregud jeg ELSKER eBay, men jeg kjøper jo ikke biler der, kjøper hovedsaklig bil-deler og andre små kjekke ting :D

Skrevet

Ebay er GENIALT da. Har spart MANGE tusen på å handle der kontra norske butikker/nettbutikker. Når man får en ting til 10kr inkl frakt som koster 200 på tilbud i Norge så får man heller tåle litt venting og leting på sidene :wink:

Skrevet

Ebay er genialt, men jeg både elsker og hater det på samme tid! Ting er superbillig der, og man får tiden til å fly, men det gjør pengene også:/

Skrevet

Det er jo fint at ting er tilgjengelig, at det er billig osv, men sidene er søppel, spør du meg. Innholdet er stort sett bra! Jeg har jo handlet der selv.

Men for å vise litt hva jeg mener da: jeg kan godt sitte i flere timer og kose meg på finn.no og myse etter biler, eller rote rundt på dealextreme og slike jallasider, fordi de er godt og logisk oppbygd. Ebay gjør jeg ikke slikt på, der må jeg vite hva jeg vil ha og søke meg fram til det.

Skrevet

Som student har jeg merket at eBay er alt for lett å handle på, og til tider handler man så forbanna mye man egentlig ikke trenger. Samtidig har jeg også spart TUSENVIS av kroner på ting når bilen ryker, jeg er snart stamkunde på ebay.de ....

Det er jo fint at ting er tilgjengelig, at det er billig osv, men sidene er søppel, spør du meg. Innholdet er stort sett bra! Jeg har jo handlet der selv.

Men for å vise litt hva jeg mener da: jeg kan godt sitte i flere timer og kose meg på finn.no og myse etter biler, eller rote rundt på dealextreme og slike jallasider, fordi de er godt og logisk oppbygd. Ebay gjør jeg ikke slikt på, der må jeg vite hva jeg vil ha og søke meg fram til det.

Funker fint på eBay - søk opp din bilmodell - søk pris inkl frakt lav til høy - bla gjennom sidene og du finner så utrolig mye rare ting som blir laget til din bil. Fantastisk mye kjekt - og mye dritt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...