Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dn.no/energi/article2381790.ece

Vi må bare se å få ett regjerings skifte og det litt brennkvikt før de får gjort mer ugang #-o Dessuten så blir det feil når det tar på seg æren fra at gjennomsnittlig CO2 utslipp har gått ned 30 prosent de siste åra. De 30 prosenta skylder også delevis at bilene vi nordmenn flest kjører har fått redusert utslippene sine fra fabrikken :)

Skrevet

Kjæringa gjorde det samma :P Presterte å bulke 2!!!!! stålfelger på en gang i ett høl.

Angående erstatning er det ett helvete.... Har en kompis som har prøvd. Tok noen mnd :)

Skrevet
Noen som vet noe om BMW 525 TDS? Skal se på en i morgen med automat. Bra biler? 1992 mod det er snakk om.

Sjekk at kassen funker skikkelig, iallefall.

Ellers kan du sjekke etter diesellekkasje, oljelekkasje, kjølevæskelekkasje, tilstand på venstre motorfeste spesielt. Er det stasjonsvogn med dobbel takluke, sjekk at den fungerer. Den er dyyyyyr å fikse.

Det er vel mer og, men det jeg kom på i farten.

Da skal jeg se om den girer fint og slikt. Er 20K mye for en 525tdsa? 1992 mod som nettopp er tatt eu på, årsavgift betalt. Lite rust. Han hadde visst hatt den siden 2000. Kmstand var 290k

Skrevet

Får sjelden eller aldri erstattning. Dette kommer av en høyesterettsdom fra en tid tilbake der det ble fastsatt at veimyndighetene "låner ut" veinettet i den forfattning det måtte være i, og det er derfor opptil trafikkanten å tilpasse kjøringen sin og å være på vakt.

Skrevet

Mamma kjørte i et hull i forbindelse med laging av nye trikkeskinner. Slo i stykker forstillinga :P Kjørte ned på shell lenger ned i gata og der sto det 4-5 taxier med ødlagte biler. Han ene tok ansvar å sendte en mail med alle som hadde opplevd det samme. De tok på seg regninga :)

Skrevet
Noen som vet noe om BMW 525 TDS? Skal se på en i morgen med automat. Bra biler? 1992 mod det er snakk om.

Sjekk at kassen funker skikkelig, iallefall.

Ellers kan du sjekke etter diesellekkasje, oljelekkasje, kjølevæskelekkasje, tilstand på venstre motorfeste spesielt. Er det stasjonsvogn med dobbel takluke, sjekk at den fungerer. Den er dyyyyyr å fikse.

Det er vel mer og, men det jeg kom på i farten.

Da skal jeg se om den girer fint og slikt. Er 20K mye for en 525tdsa? 1992 mod som nettopp er tatt eu på, årsavgift betalt. Lite rust. Han hadde visst hatt den siden 2000. Kmstand var 290k

"Lite rust" er et veldig objektivt begrep, fant jeg ut etter en jævlig bomtur til Bergen for å se på en som skulle være "veldig bra for rust og i veldig bra stand"... Viste seg å være et vrak, selv om den så grei ut på bilder og sånn.

De fleste i ok stand ligger vel mellom 20 og 40 et sted, så det skal være en fin pris det, om den er bra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...