Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trenger noen svar jeg.

Gjorde en byttehandel for 2 mnd siden. Byttet i en Bora, skrev under Del 2 og kjøpskontrakt. I denne kjøpskontrakten ble vi enige om at han skulle betale årsavgifta på boraen. Det har gått to måneder og han har ENDA ikke levert Del 2 eller betalt årsavgifta, jeg har ringt, sendt meldinger og purra, men får ikke svar.. Har snakket med trafikk stasjonen her i byga og de sa de ikke kunne hjelpe meg..

What to do?

Del 2 på din bil du bytta eller på boraen?

Boraen!

Skrevet

Sitter her med laptoppen på dyna, dama sover og soveromsvinduet er åpent. Kan så vidt høre en masse hjulspinn og dekkskirk i det fjerne sammen med den velkjennte lynden av en rekkesekser med effektanlegg som tynes :wink: Ser for meg en halvsliten E36 som tynes rundt på en parkeringsplass av en overmodig 18 åring bak rattet og med en 14 år gammel jente i passasjerstolen. Skal si han satser og lar bilen lide :?

Fasinerende å langt lydene bærer om natten :)

Heldigvis så står mine to "Bayere" trygt nede i garasjen og slipper ett slik hardt liv :wink:

Skrevet
Har ei stripe på andre siden av dalen her, enkelte kvelder når brisen går rett vei så lukter det gummi helt hit, bringer fram gamle minner :)

Da er det ei svart stripe, den er mye bedre enn ei hvit stripe.. :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...