Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Elsker ebay, bestilt meg 2 nye par med solbriller. 30 kr inkl frakt ;D Sikkert av samme gode kvalitet som sport`n og jack and jones vil jeg tro. Ikke akkurat Ray Ban det heller

Ray Ban er også veldig billig på ebay. Koster 500-600kr for briller om ligger på 1000-1500 i norske butikker.

Har ett par Ray ban liggende i hver av bilene. Siden de har glass istedetfor plast, holder de mye lengre uten å bli oppripa og fæle. :)

Skrevet
Elsker ebay, bestilt meg 2 nye par med solbriller. 30 kr inkl frakt ;D Sikkert av samme gode kvalitet som sport`n og jack and jones vil jeg tro. Ikke akkurat Ray Ban det heller

Ray Ban er også veldig billig på ebay. Koster 500-600kr for briller om ligger på 1000-1500 i norske butikker.

Har ett par Ray ban liggende i hver av bilene. Siden de har glass istedetfor plast, holder de mye lengre uten å bli oppripa og fæle. :)

hvilken selger på ebay har du handlet fra som er 100% seriøse? =) kan enkelt betale 5-600 istedenfor 1000-1500 =)

Skrevet
Vel, det er lang vinter, og ofte sleipe veier ute synes jeg. Ikke det at jeg har noe stort behov for å holde på sånn, men når det står noen å "innbyr" på denne måten på slapsete vinterveier, så er det jo klart at man må utnytte situasjonen..? :P Etter å ha prøvd nye 3-serie på vinterføre, så satt jeg å lo for meg selv, at noen faktisk velger å kjøre rundt med noe så ubrukelig på vinterføre.. Ikke vondt ment på noen måte, men personlig ble jeg så skuffet over fremkommeligheten at jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. I min verden er xDrive et must i dette landet! Kjører man bare i Oslo,og på tørre fine vinterveier, da er det nok greit nok. Men om man møter på 10-15 cm med nysnø eller is, da skjer det jaggu ikke mye.. Og nei, jeg trenger ikke høre at jeg ikke kan kjøre bakhjulstrekk osv. Dette er kun min personlige mening, jeg er avhengig av god fremkommelighet om vinteren, og da er xDrive greia for meg ;)

eneste gangen jeg ser virkelig behov for 4x4 er på nysnø med henger. Da har jeg stjelt Quattroen til foreldrene mine noen ganger.

Skrevet

Møkkabil. Hadde glemt hvor mye den sporet med sommerhjul, og med den slakken som er i snekken nå så er det forferdelig å kjøre. Kan ikke sjekke dødvinkelen uten at bilen vandrer seg bort.

Snekken kan heller ikke strammes noe mer. Den har allerede problemer med å selvopprette.

Noen som har erfaring med koed sine snekker? Regner ikke med at de selger snekker med slakk, men man vet aldri.

Skrevet

Har du sjekka mutteren som sitter på selve rattstaget? Sitter en stor mutter hvis du fjerner dekselet som sitter over pedalene :) Har opplevd god forandring på min E34 ved å stramme den litt. Hvis ikke får du bare bytte snekke :)

Skrevet
Har du sjekka mutteren som sitter på selve rattstaget? Sitter en stor mutter hvis du fjerner dekselet som sitter over pedalene :) Har opplevd god forandring på min E34 ved å stramme den litt. Hvis ikke får du bare bytte snekke :)

Tok en tur ut til bilen her nå i sted og fikk min far til å vri litt på rattet. Ingen slakk frem til snekken. Så ut som rattakselkrysset bevegde seg akkurat like mye som rattet, uten at det skjedde noenting som helst med hjulene.

Kan nevnes at det er ganske mye slakk det er snakk om.

Lagde en kjapp tegning i paint sånn at man ser sånn ca:

ec8c67gfb1azq1dir921.jpg

Skummelt når bilen plutselig endrer retning. Bilene bak må jo tro at jeg har 2,5 i promille når jeg kjører gjennom Fløyfjellstunnelen. Ikke bare-bare å kjøre beint framover nei.

Skrevet

Blir vel omtrent 2000,- inkl. frakt fra koed det da. Har ikke lyst å vente 2-3 uker før jeg får delen. Skulle helst hatt den innen fredag :|

Skrevet

Bilen har gått ca 230.000 ærlige km, og er egentlig i veldig god stand. Det er litt småting og den snekken som er gale.

Ikke kult å gå fra 2012 MB w212 med tannstang til gammel e34 med elendig snekke :|

Skrevet

Det var rart, min har gått 200 000 nå og snekka mi er egentlig veldig bra til E34 å være :S Kjørt på feil olje?

@Kongstian: De ligna veldig på de som fester dørlistene på E34 i allefall.

Skrevet
Det var rart, min har gått 200 000 nå og snekka mi er egentlig veldig bra til E34 å være :S Kjørt på feil olje?

@Kongstian: De ligna veldig på de som fester dørlistene på E34 i allefall.

Ahaa skal ha til kanaler jeg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...