haybimmsen Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som har handla på partsand retards før? Jeg fikk bekreftelse på mail, om at varen blir sendt når innbetalingen er registrert. Men har jo ikke fått noen kontoopplysninger å føre over til:p kommer det skal tro? God helg!
Fredrik 90 Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som har handla på partsand retards før? Jeg fikk bekreftelse på mail, om at varen blir sendt når innbetalingen er registrert. Men har jo ikke fått noen kontoopplysninger å føre over til:p kommer det skal tro? God helg! Er en noen surrehuer spør du meg. Kjøpte noen bilpleieartikler der og det tok faens så lang tid før jeg fikk dem
Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Har veldig positiv erfaring med partsandretards. Hjelsomme folk og bra priser. Jeg fikk coiloversa mine etter kun 3 dager. Hvis du fikk 10% rabatt så får du tilsendt en ny mail med kontonummer og beløp.
Jordfræsar Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som har handla på partsand retards før? Jeg fikk bekreftelse på mail, om at varen blir sendt når innbetalingen er registrert. Men har jo ikke fått noen kontoopplysninger å føre over til:p kommer det skal tro? God helg! Bare send mail så ordner det seg nok
Mattae Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 hvordan er det med soting av bakruta på e90? er vell antenne og varmetråder i så er vell ikke så heldig å rive av soten etterpå? tenker om jeg blir stoppa i teknisk så må den vell av? evnt om slik soyafilm er bedre å ta av og på?
asv Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Så lenge du ikke soter rutene på de forrerste dørene så kjører du vel fullstendig lovlig. Ingen regel mot å sote bakruta. Har forresten en høne å plukke med al gore..... hvor er denne globale oppvarminga han har lovet oss så lenge?! Jeg fryser og bilen min er hvit
Dirty Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 bestilte coilovers til e46n sendte samme\dagen etterpå prisen er gode så jeg klager ikke
flonoen Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Har de noe bimmers.no-priser eller bmwccn-rabatter? Hvorfor veier 118d 100kg mer enn 116i? 1385 mot 1280. Svær turbo?
Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Bimmers medlemmer får 10% på alle deler som ikke er på tilbud etter det jeg vet.
Mattae Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Så lenge du ikke soter rutene på de forrerste dørene så kjører du vel fullstendig lovlig. Ingen regel mot å sote bakruta.Har forresten en høne å plukke med al gore..... hvor er denne globale oppvarminga han har lovet oss så lenge?! Jeg fryser og bilen min er hvit Åja, hørt man ikke har lov å sote bakruta på sedan Men da er det jo null stress
Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Du kan sote alt så mye du vil utenom frontruta og siderutene foran.
Kennethe34 Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Har de noe bimmers.no-priser eller bmwccn-rabatter?Hvorfor veier 118d 100kg mer enn 116i? 1385 mot 1280. Svær turbo? En dieselmotor veier mer enn en bensinmotor bla. Mener det er større bremser, kraftigere drivverk+++ på 118D også.
wicky124 Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Du kan sote alt så mye du vil utenom frontruta og siderutene foran. Men det må fremdeles gå an å si igjennom ruta (blålys) Om dette ikke går, må midtspeilet foran taes av...
haybimmsen Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Må jeg fortelle at jeg er bimmers medlem da eller?
awt Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Du kan sote alt så mye du vil utenom frontruta og siderutene foran. Men det må fremdeles gå an å si igjennom ruta (blålys) Om dette ikke går, må midtspeilet foran taes av... Delvis korrekt, man må kunne se blålys ja, men det er ikke lov å fjerne midtspeilet i bilen, da bilen er godkjent med dette. Pizzabiler og andre biler uten ruter bak er godkjent uten, og de har ofte større sidespeil på grunn av dette.
Anbefalte innlegg