Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen har lyst til og komme med tekniske innspill til E30`n så er dere hjertelig velkommen. Ramset opp en liste s.120. *oppgitt*

Skrevet
Noen som har efaringer med leveringstid fra turner motorsport?

de er veldig serriøse og raske, har handlet fra de flere ganger og har aldri vært noe tull der :)

kan trykt anbefale de :D

Skrevet

Gud, Canal digital er tilbakeståendes.. Har slete med tregt nett siste ukene, og når jeg spør de så er det eneste de klarer å si til meg: Har du skrud av og på modemet? Har du koblet deg direkte til modem? Nei selvfølgelig har jeg ikke prøvd dette :facepalm: ... Jeg gidder ikke betale for 70mbps når jeg får 4.. :P

EDIT: Nei nå har jeg jo ville 7 mbps! Totally worth the money. yay :P

Skrevet

Fikk selv plutselig tregt nett for to dager siden. Måler omtrent 0.2 mbps, kjempegreier.

Eneste damen i supporten spør om er hvordan jeg er koblet til, lengder på alle mulige kabler og om kanskje kablene kan være dårlige. Er vanvittig frustrerende.

Skrevet

Har hatt nok så god linje på hybelen min, kan ikke si jeg kan klage. Dette er en gammal speed test, men mistenker at de har begrenset det litt etter dette... synes det går så treigt for tiden :P

1445057480.png

Skrevet
Har hatt nok så god linje på hybelen min, kan ikke si jeg kan klage. Dette er en gammal speed test, men mistenker at de har begrenset det litt etter dette... synes det går så treigt for tiden :P

1445057480.png

Noen som er heldige ja.. Har 0,1mbps atm fordi Nextgentel er retards.. Bruker naboen sitt nett fortiden, 0.3mbps.. Yay :P

Skrevet
Gud, Canal digital er tilbakeståendes.. Har slete med tregt nett siste ukene, og når jeg spør de så er det eneste de klarer å si til meg: Har du skrud av og på modemet? Har du koblet deg direkte til modem? Nei selvfølgelig har jeg ikke prøvd dette :facepalm: ... Jeg gidder ikke betale for 70mbps når jeg får 4.. :P

Da har de faktisk sagt at de skal sende ut en tekniker en av de neste dagene! :o Unbelivable! :D

Skrevet

Spax eller Supersport coilovers? Er den ene bedre enn den andre? De har ca samme pris. Spax har i tillegg hardhetsjustering. Noen som har erfaring?

Skrevet

Jeg hadde spax på E39en min, det virket ganske gjennomført med støvmanskjetter over framdemperene (over hele fjæra faktisk), noe som de færreste andre har. Det var forholdsvis komfortabelt å kjøre med også.

Jeg har enda til gode å kjøpe ett supersportproduket som passer/fungerer.

Skrevet

I dag runda bilen min 320000 og jeg tørr og påstå at motoren er like bra som en som har gått 200000 :)

Bytta olje her om dagen da forsvant tikkingen også, er forøverig en 318 :P

afk87jkpi02lx7y6ujc5.jpg

Skrevet

Da har de faktisk sagt at de skal sende ut en tekniker en av de neste dagene! :o Unbelivable! :D

Ehheee. Tror ikke du skal forvente så mye :) Må nok vente i 3mnd på den teknikern. Måtte ringe 4 ganger for å få noen til å komme å installere parabolen min, hver gang snakket jeg med en ny, han kunne bekrefte at jeg hadde ringt før og spurt, men at det ikke var registrert noen jobb :P

Skrevet
I dag runda bilen min 320000 og jeg tørr og påstå at motoren er like bra som en som har gått 200000 :)

Bytta olje her om dagen da forsvant tikkingen også, er forøverig en 318 :P

[ Bilde ]

holder lenge den der,

Men huff du må få fikset alle feilene er jo så irriterende på kvelden, lyser jo opp helebilen Hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...