Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I serien dumme spørsmål fra meg kommer neste episode dere alle har ventet på nå:

Hvordan stiller jeg klokka i m3'en min? Trykt på ALT av kombinasjoner i kjørekompjutern (bortsett fra den ene som er rett selvsagt), ikke faen om jeg får det til.

Regner med du har den store kjørecomputeren? Jeg mener man holder inne "time" eller hva det står (uhr på min, pga tysk). Da får du opp --.-- i displayet, så bruker du knappene helt til venstre 1-1000 for å stille. 2 av knappene stiller minutter og de andre timer. Så tror jeg man avslutter med "set/memo" eller hva det står. Husker ikke 100% om det var sånn men :P

Du er god som gull! Endelig slipper jeg å ta fram kalkulatoren for å finne ut hva klokka er i bilen min, fikk stilt den en time fram til sommertid nå!

Skrevet
E21 320 vs F30 320d....

alt for kort snutt, jeg ville ha mer video, og mer testing :)

Jeg er naturligvis helt enig og skal vi tro kommentarene til filmene er det ganske mange andre som er enige med oss. Folk er skikkelige spydige noen ganger. Autocar forsvarer seg imidlertid med å si følgende: "Autocar.co.uk is the car nut's daily fix of news and drives". En "fix" er jo ikke ment til å være stort mer enn å holde abstinensene i bero... :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...