Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hahaha, ja! Det er riktig :D! Prøv å kjøre gamleveien fra Steinkjer til Snåsa da, på andre siden av snåsavannet, trodde jeg skulle hoppe av veien med Hiacen der!!!

Haha! Utrolig egentlig. :) nå er det kakemaraton og konjakk sa morfar. Så da får jeg henge meg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel Space som linket til den filmen med de to tvillingene som kommuniserte (dada-dadada-da-a) :) Og noen savnet en oversetting siden vi levde i 2011..

Here we go :lol:

Advarer dere, det er stor fare for å le :D

Fantastisk!! Takk for at du postet det!

Snart er det politistasjonen Danmark @ Viasat 4, digger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som klargjører monterer man ekstrautstyr på bilen samt vasker og polerer.

Selvfølgelig dårligere betalt enn bilmekaniker, men 300-350k i året er vel oppnåelig :)

Høres jo ikke dumt ut det da : )

Har ikke no utdanning som bilmekaniker, så det gjør ikke no :P

Får ta å søke, se åssen det går. Folk skal jo alltid ha noen med erfaring, så er vel en annen sopp som får jobben..men er lov å håpe :lol:

Kravene for å jobbe som klargjører er ikke spesielt høye.

Vet om et par karer som fikk en slik jobb på et merkeverksted(Birger N. Haug) uten spesielt mye erfaring og jobben er forholdvis ganske lett og enkel.

Vanligvis en del overtid hver måned, men da ruller pengene fort inn også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la mest merke til den rette fine veien. Prøver du det der i norge tviler jeg på at det går bra :P

Btw, det har vært mye prat om hull i veien i år, og jeg har definitivt lagt merke til mange fler hull i år. Og mange er så store at hvis et hjul skulle komme ned i det ser jeg ikke for meg at forstillinga ville klart påkjenningen.. Hjulet ville nok vært igjen i hullet. Er jo rallysport å kjøre om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FETTE GØY å snakke med franskmenn: "Hello, I am crossed at Pozzi in the afternoon, we have many things to be said himself"

Forstår ikke dritt. Fail i kommunikasjonen ass ;p

For mange år siden var jeg sammen med en elegant ung dame fra Paris i et halvt års tid. Vi gikk begge på en privatskole i England og traff hverandre der. Hun hadde et... la oss si relativt enkelt ordforåd på engelsk... så når hun var sur på meg sa hun enten "merde" (som betyr faen på fransk) eller "I 'ate you". Franskmenn har problemer med å uttale en tydelig "h" i begynelsen av et ord. Ganske artig egentlig, men hun var helt klart en skikkelig deilig dame... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FETTE GØY å snakke med franskmenn: "Hello, I am crossed at Pozzi in the afternoon, we have many things to be said himself"

Forstår ikke dritt. Fail i kommunikasjonen ass ;p

For mange år siden var jeg sammen med en elegant ung dame fra Paris i et halvt års tid. Vi gikk begge på en privatskole i England og traff hverandre der. Hun hadde et... la oss si relativt enkelt ordforåd på engelsk... så når hun var sur på meg sa hun enten "merde" (som betyr faen på fransk) eller "I 'ate you". Franskmenn har problemer med å uttale en tydelig "h" i begynelsen av et ord. Ganske artig egentlig, men hun var helt klart en skikkelig deilig dame... :)

Ja han samme fyren sa også "you must take me on ballad because of 348 as thanks" :shock::lol:

Frenchies, jaja de har nå gitt oss baguetten :) Kjøpte forøvrig største baguetten jeg har sett i mitt liv i dag... Måtte ha to poser for å pakke den inn ved kjøp :D Klarte bare å spise 1/3 av den :lol:

8oqubo4u09so1n9sa9b5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...