Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er litt for sykt, egentlig... To netter på rad har jeg drømt at jeg disponerer en Porsche 911 GT3 RS. Første natta skjedde det ikke så alt for mye, men i natt kjørte jeg! Kom riktignok ikke så langt, bare en drøy kilometer fra huset mitt lyste oljelampa OG spylervæskelampa og jeg måtte svinge inn på en bussholdeplass. Husker det var en bra oljedam etter bilen bortover asfalten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg som webdesigner nå, noen innvendinger? Bra priser iallefall!

http://www.royalbilutleie.no/index.html

Synes prisene ser fornuftige ut. Synes den var litt rotete, med tekst og bilder som ikke er "aligned". De fleste sidene består av store bilder og lite tekst, det er ikke en god idé da folk ikke kan klippe og lime og søkemotorer ikke kan indeksere innholdet ditt (færre treff). Stort pluss for at det er enkelt å finne informasjonen som er relevant for å leie bil.

Når det gjelder logoen så ser den ut som en annen versjon av Paul Jr. Designs sin. Usikker på om det var meningen eller bare en tilfeldighet :)

Håper dette var litt til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statens vegvesen hadde radarkontroll i sta. De hadde jaggu satt opp fotoboksskilt, har de begynt med det nå? Trodde først det var en aprilspøk, men bilen foran meg ble vinket inn. Heeeh, flaks ettersom jeg lå inni rassen hans omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statens vegvesen hadde radarkontroll i sta. De hadde jaggu satt opp fotoboksskilt, har de begynt med det nå? Trodde først det var en aprilspøk, men bilen foran meg ble vinket inn. Heeeh, flaks ettersom jeg lå inni rassen hans omtrent.

Er ikke radarkontroll det :P Tror de sjekker regnr på bilen med kameraet, og sjekker om den har heftelser, er eu-godkjent osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...