Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er klart at en "riktig" e39 holder seg, men min erfaring er at de sene e39 ( 2001-2003 ) er i overkant sterkt priset. Klart dette er min tolkning, men i prisklasse 150 og oppover ville JEG ikke valgt meg en e39 med mindre den har stor motor, er alpina eller har noe spesielt ved seg.

Jeg syns en e39 525 diesel til 130k rett og slett er for dyrt for en e39, men det er min mening vel og merke.

Er enig i at enkelte av de sene E39er er overpriset. Hadde aldri vurdert noe slikt om den ikke hadde en av de største tilgjengelige motorene (bensin eller diesel). 525d for 130k ville nok vært uaktuelt.

Skrevet
Går garantert, men høres ut som det er en sugediesel? Da gir det ikke så mye effekt..

Er sugediesel ja. Snakker vi 10hk da eller? :P

Skrevet
Går garantert, men høres ut som det er en sugediesel? Da gir det ikke så mye effekt..

Er sugediesel ja. Snakker vi 10hk da eller? :P

Snakker vel mest fjerning av turtallsperra? :P

Skrevet

Funker heller dårlig å chippe en E200D, en ganske så mekanisk liten sak det der :P Som alt annet i w124.

Skrevet

Kjapt spørsmål her..

E34 med risting over 100kmt. Kasterstag? Har skiftet for ca 8mnd siden, men til koed sine billige armer. Antydning til risting ved nedbremsing også, og det var jo problemet jeg hadde før jeg skiftet kasterstag. Blir å skifte ut bare bakre foring til 750i foringen da den tåler mer, isåfall.

Noen kjappe innspill her angående hva mer det kan være? Ikke funnet slakk i noe som helst, og skiver er helt fine. Hjul blir balansert neste uke, sånn just in case.

EDIT: Er risting i "chassis" ved kjøring i over 100kmt, men merker det svakt i rattet også. Ved bremsing er det den standarde voldsomme kastingen fra side til side helt til jeg har kommet under 80kmt :P

Skrevet
Men får jo en helgrei E39 525d for den summen også da, med M-sport og greit utstyr så kan jo det være en grei bil med fint forbruk. Hvis ikke så har man jo E46 320d også, kan være ok de med riktig utseende.

Hvis man ikke er redd for litt alder og km så er det jo hundrevis av forskjellige bruktbiler å velge i til den prisen, alt fra snusfornufige Corollaer til Audi S8

Hmm, har to kompiser med slike Tahoer og de har aldri hatt noe trøbbel. Synes det virker som enkle og robuste biler jeg :)

Ja, gjør det.. Det frister litt mere egentlig..

Joda, klar over det.. Men ser helst at den er produsert i Tyskland.. Og helst BMW.. Evt Audi, kaanskje VW...

Noen som har konstruktive forslag til ny bil da?? max-pris 150 laken ca :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34730919

:mrgreen:

Den der ser jo ikke så værst ut ;)

vent 6mnd...da har E65 falt ned til 150k.... :(

Lite respons eller? :(

Veldig dødt på markedet ja... noen tlf første par dagene, etter det helt dødt...på alle bilene..er dritt lei folk som sier "jeg kommer imorgen og ser på den, men tror jeg tar den..." også hører jeg ingenting...

Skrevet
Andre som synes at bilsalgsmarkedet er døvt??? Merca mi har ligget ute i snart 2 mnd.... :evil:

gått ned fra 65000 til nå 42 000........ E klasse som skal være den bilen det er mest treff på, på finn.no

irriterer meg grensesløst.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34615388

Merker det selv...Men jeg lar heller bilene stå til den prisen de har nå.. gidder ikke gå mer ned i pris...

skal ikke ned mer i pris selv, den selges til 40 000 minimum,,, er jo faen meg en 1999 skinn automat e200 cdi commonrail motoren som GLATT ruller 500-600 000 , dem ligger jo til 30-40 000 med 500 000 på tellern OG blir solgt, skjønner ingenting jeg :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...