Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det fikk jeg også opp helt til jeg bytta siste tallet til 3 :)

BMW 323i

Registreringsår: 1983

Den annonsen er så full av feil at det er latterlig. Skal vi tro annonsen så er det en 83 mod. E30 med en 4,2 M5 motor som går på diesel, men som egentlig er en Opel Rekord. :lol:

Skrevet
Det fikk jeg også opp helt til jeg bytta siste tallet til 3 :)

BMW 323i

Registreringsår: 1983

Den annonsen er så full av feil at det er latterlig. Skal vi tro annonsen så er det en 83 mod. E30 med en 4,2 M5 motor som går på diesel, men som egentlig er en Opel Rekord. :lol:

Vell, det er jo egentlig en 1983 mod men ser ut som at det står RF 56379 men det står egentlig RF 56373 :)

men ja.. det er mange feil i den annonsen !

Skrevet
Nemlig, men det handler også om nye og gamle penger. Er du født velstående har du heller ikke et stort behov for å flashe velstanden. Hva skal det være godt for... utover at dekadensen når nye høyder og folk vender seg mot deg?... :?

Regner med en god del av de folka er født rike...men miljøet de tilhører bryr seg kun om en ting, og det er å vise seg frem... uansett hva det koster..

Det er mulig, men mitt poeng er at en tåpelig dekadense som dette ikke nødvendigvis er synonymt med vestkanten. Det finnes ganske mange mennesker på vestkanten som gremmes når de ser/hører om slike ting som dette. Selvfølgelig kan man være velstående uten å være latterlig harry og totalt virkelighetsfjern... :roll:

Skrevet

Hm... Hvor finner jeg gule AE pærer? Helst i Norge? Noen som har prøvd? Satt i gule pærer i grøfte lysa, men syntes det så bare hore ut :( tanken er å beholde OEM farge, eller prøve meg på gule AE... E39 facelift om det har noe å si.............

Skrevet
Noen som kan anbefale en styrke på xenon pære? Jeg lurer på 4300k men er usikker..

Hva slags farge foretrekker du? Av pærer og merke ble jeg anbefalt Osram Xenarc D1S eller

Philips D1S UltraBlue 6000K.

Skrevet

Aha. Jeg må ha d2s, men det er vel samme alt sammen.. Jeg aner ikke hva som sitter på bilen fra før heller. Bør være skarpt og klart. :)

Skrevet

Noen som vet hvor grundig jeg bør pusse ned sideskjørt? De skal pusses og lakkes. Har 120-sandpapir nå, men har ikke starta å pusse enda. Tips?

Skrevet
Noen som vet hvor grundig jeg bør pusse ned sideskjørt? De skal pusses og lakkes. Har 120-sandpapir nå, men har ikke starta å pusse enda. Tips?

Mattes bare fint over med 6/700 papir om det skal grunnes i tillegg. Hvis ikke, enda finere papir.

Skrevet
Noen som kan anbefale en styrke på xenon pære? Jeg lurer på 4300k men er usikker..

4300K er de som gir best lys i hvertfall. 6000K har et litt blåere lys og ser nok litt kulere ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...