Erebus Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Ikke brukt ordet pakkiser. siste advarsel Jeg synes ikke janteloven er fremtredende her på forumet. Alle liker biler, alle liker hverandre, ett fåtall tolererer deg og erebus. synd at dere har startet en krig mot meg... Men hey...siden du allerede har sett annonsen min, ta så ring meg neste gang du er i oslo så skal vi se hvor mye du liker å kødde face2face? skal love deg at pipa di får en helt annen lyd.. At du er skeptisk til innvandrere synes jeg er en god greie for din egen beskyttelse... ikke alle som tåler å få slengt dritt mot seg..verken på nett eller in real life.. Du jeg sier Pakkis så mye jeg vil, her i Norge er det yttringsfrihet. Du får heller gi beskjed til moderator så får han igjen gi meg advarsel, jeg mottar ikke noen advarsel fra en nisse som deg altså. Du har dessverre null respekt fra meg iallfall... Jeg har ikke for vane å kødde med folk face 2 face men for så si det sånn så er du ikke akkurat skummel selv om du vil framstå som en tøfing. Jeg har sett Facebook profilen din og bildene der vitner ikke om noen person man skal frykte i særlig grad Jeg stopper her og biter heller i meg alt det andre pisspratet ditt, så lenge det kommer fra deg så er det ikke noe å bry seg om Menmen, nok stridigheter! Fikk beskjed fra Bavaria at interiørlistene mine var kommet. Blir artig å få de på plass Nå synes jeg du er slem her Fredrik
wicky124 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Ytringsfriheten din blir vel stappet godt opp i rævva di Fredrik90.. haha stakkars ape! driter i om du har respekt for meg eller ikke, du betyr ganske lite Husk, bilder på facebook er ett annet liv..ikke alt man legger ut der.. hadde du vært mann nok hadde du addet meg så jeg kunne sett hva slags idiot du er! Men som sagt, om du ikke frykter meg, ring når du er i oslo neste gang?
Erebus Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Ja får han glock lekepistolen stappet opp i trynet da eller?
Thewiz Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Gi dere nå da karer. Er da ikke noe poeng å krangle. Unngå hverandre hvis dere ikke liker hverandre.
wicky124 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Ja får han glock lekepistolen stappet opp i trynet da eller? nei den skal vel opp i rævva di snart om du ikke klarer å oppføre deg.
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fredrik90, sjekk bilen jeg linka deg på PM. Sikle? Slenger den ut her jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32972637 Ett stykke nydelig E34 Wicky! nå gir vi oss. Du har driti deg nok ut nå..
Erebus Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 La oss gi oss nå. Wicky, både jeg og fredrik er velvoksne norske karer, voldstrusler fra en lubben gutt på 1.65 skremmer oss ikke. La oss vri tulletråden tilbake til bilprat nå. Fredrik 90, den har ligget ute til 79.000 før - nå er den jo langt hyggeligere priset. Selg din 520 for 20-25.000 og hent den der?
wicky124 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 La oss gi oss nå. Wicky, både jeg og fredrik er velvoksne norske karer, voldstrusler fra en lubben gutt på 1.65 skremmer oss ikke.La oss vri tulletråden tilbake til bilprat nå. Fredrik 90, den har ligget ute til 79.000 før - nå er den jo langt hyggeligere priset. Selg din 520 for 20-25.000 og hent den der? Møt meg en dag
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 La oss gi oss nå. Wicky, både jeg og fredrik er velvoksne norske karer, voldstrusler fra en lubben gutt på 1.65 skremmer oss ikke.La oss vri tulletråden tilbake til bilprat nå. Fredrik 90, den har ligget ute til 79.000 før - nå er den jo langt hyggeligere priset. Selg din 520 for 20-25.000 og hent den der? Ja jeg mener jeg hadde sett den før, kan jo gjøre ett aldri så lite kupp på den der. Skulle gjerne ha bytta 520en i den men jeg synes den 525en rett og slett er for strøken til å brukes daglig, og 3 biler har jeg ikke plass til Får bli i ett annet liv...
Erebus Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Sant nok Fredda. Jeg sikler fælt på den selv. Det optimale ville vel vært at vår kjære orginalpolizei tusler bort og henter den. Men den er vel litt for ny for han. - Det er bedre å komme i andre, enn å gå i seg selv.
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fredrik! Skulle du noensinne det neste året vurdere å selge din E34 så send meg en PM a:-) lyst på en 34 med litt mer utstyr hvis jeg eventuelt skal bytte bil:-)
Erebus Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 La oss gi oss nå. Wicky, både jeg og fredrik er velvoksne norske karer, voldstrusler fra en lubben gutt på 1.65 skremmer oss ikke.La oss vri tulletråden tilbake til bilprat nå. Fredrik 90, den har ligget ute til 79.000 før - nå er den jo langt hyggeligere priset. Selg din 520 for 20-25.000 og hent den der? Møt meg en dag Gi deg med barnehage-retorikken nå da Wicky. Du er 30 år gammal
Larsinnj Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Slutt nå for guds skyld med å slenge spydige kommentarer til hverandre! Ta det på PM, møtes face to face, telefon, sms, skype, hvaa som helst, men hold nå for i helvete denne tråden rein for alt det pisspreiket dere kommer med!!!! Hilsen en møkk forbanna lei Lars!
Anbefalte innlegg