Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på nyhetskanalen nå. Var et innslag om ombygging/selvbygging av biler skulle bli lettere.

Vært stille rundt det der en stund, men har jo merket at det er blitt en del lettere de siste årene

Skrevet
Akkuratt der er jeg helt uenig, Fredrik! :P

Synes hardtop'n ødelegger noe veldig.

Problemet med coupén er at den arvet sedanens skulder ved bagasjeromslokket og det gjør at cabrioleten har vesentlig mer elegante linjer (sleek). Hardtoppen er en valgfri option... den er jo like uten... :)

Her har jeg markert hva jeg mener ødelegger for coupén vis a vis cabrioleten.

5f6gc8npd8wejkj1c120.jpg

Skrevet
Har hatt de 2 siste bilene hos BernhardB her inne, utrolig bra resultat og er verdt det.

Men trenger ikke en full shine på en måte nå. Og det koster litt å bruke han.

Skal sjekke de linkene, takker :)

Er han her inne også? Ja han er vel en av de beste ;) beste av alt er jo å se hva de står for i loggene sine. Lykke til!

Skrevet
eksamen om noen dager, leita etter gnisten... hvordan skal jeg finne gnisten...offameg.

Kjenner følelsen! Har Ingeniørmatte 1 til Onsdag, og begynner å bli lei av matte : p

Skrevet

Tja, grovere og grovere.. Innmat fra CA18 og RB20 passer overens med S14 kassa, men pris og kvalitet er deretter.. Er mest sannsynlig slapt arbeid/dårlig øye fra forrige eiers forsøk på og reparere utgående aksel. Mulig det er dritt som er kommet inne i kassa. De tåler jo ingenting!

Skrevet

Folk er forskjellige ja! E36 cab med hardtop ser merkelig og rart ut, spør du meg. Litt som fiat multipla, ser sporadisk satt sammen ut.

Skrevet

Problemet med coupén er at den arvet sedanens skulder ved bagasjeromslokket og det gjør at cabrioleten har vesentlig mer elegante linjer (sleek). Hardtoppen er en valgfri option... den er jo like uten... :)

Her har jeg markert hva jeg mener ødelegger for coupén vis a vis cabrioleten.

[ Bilde ]

Du har et poeng der, men jeg synes dog ikke e36 er særlig elegant uansett! Men foretrekker coupèen for sitt mer barske utseende :)

Av Coupèer er det MB c124 som stiller ganske så høyt på min rangsstige, elegante om de er i god stand med rette orginaloptions :wink:

Skrevet
:angry: Da har noen drittsekker stjålet skiltene mine, se opp for BR 84485 i Oslo fremover........

Meld ifra med engang...de blir vel mest sannsynlig brukt til å fylle bensin..

Nettopp, feiginger...

Jeg har fylt ut 'Melding om tap av kjennemerke' fra Statens Vegvesen, og fått denne underksrevet hos politiet. Regner med at det tjener som melding nok.

Så må jeg til bt, også tilbake ti lverkstedet for å hente bilen...Arrgh

Skrevet
eksamen om noen dager, leita etter gnisten... hvordan skal jeg finne gnisten...offameg.

Kjenner følelsen! Har Ingeniørmatte 1 til Onsdag, og begynner å bli lei av matte : p

Hold motet oppe ved å tenke at når dere er ferdig er det bare å finne seg en jobb der man aldri trenger å tenke på matte igjen!

Skrevet
C123 er vakrest...C126 er tøffest...A124 er vakrest...

c123 appellerer til meg på en helt annen måte! Helt klart en flott klassiker jeg kunne tenkt meg å eie, selv dashbordet på dem vekker mange gode følelser :) Virkelig pene saker.

C126 er en bil jeg kunne tenkt meg en gang da det er råskapen selv av gamle MBr, lyser slemt langt vei av den!

Stort åk av en 500SEC 8) Med riktige felger såklart! Penta i 15" :)

1983-c126-500sec-amg-12.jpg

Skrevet
Tja, grovere og grovere.. Innmat fra CA18 og RB20 passer overens med S14 kassa, men pris og kvalitet er deretter.. Er mest sannsynlig slapt arbeid/dårlig øye fra forrige eiers forsøk på og reparere utgående aksel. Mulig det er dritt som er kommet inne i kassa. De tåler jo ingenting!

Nå er ikke s14 kasser min sterkeste sider, men finnes det ikke noe "innlegg" fra japanske tunere som er grovere? Vet at det ble produsert til rx7 fd3s, og det kostet flesk. Men så tålte det jo masse også. Hvor mye power er det snakk om a? Skilter eller bane?

Skrevet

[ Bilde ]

Coupè derimot!

[ Bilde ]

Syns begge er knallfine fra den vinkelen. E36 med hardtop får den ekstra snerten i hekken - men jeg forstår hvis noen er uenig med meg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...