Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
[ Bilde ]

[ Bilde ]

Har bestillt time til tannlegen :)

Se her ja... Ikke noe slemt ment, men er jo litt morro å se sånt å da. Tenk hvor ille det smeller i de få nano sekunder da alt er bare på vei til helvete hehe Hvordan rasa du den egentlig? Tømte godt det ene og la den godt i den andre eller?

Skrevet

Ingen kommentarer? :P

Ville ikke lakket i samme farge som bilen. Enten som det var eller folier i sånn carbonfolie. Tror kanskje du får sånn ferdig kuttet til bilen din.

Hvorfor ikke, blir det ikke noe fint? :P

Må jeg ha noen grunn? :-) Tror det blir for ensformig og litt flatt.

Skrevet

Fader også, 530´n er som smør når den blir pusha godt i svinga hehe nesten litt morro siden det er så jævlig mye body roll på vogna... Vil nesten dra fram en lastebil stropp og tute med armen 90 grader som man gjør på gamle am trekkere. Gleder meg vilt til juli og ferie penga. Da blir det å senke bilen til å begynne med. Men vet at jeg ønsker grove stabstag forran/bak, bytte det meste av foringer til powerfleks og slenge på stabilisator stag på tårna. Blir ikke før til neste sommer det da, men kan tenke meg at madammen sier; nå er ikke bilen lengere kjørbar hehe

Skrevet
Føler det samme selv. Siklet på en her i byen. Den er riktignok sort... Men med mørkere glass bakover og 19" Volvo R felger så er den jævli lekker! Ikke noe mindre lekker enn E46 i hvertfall.

Vel... akkurat det kan diskuteres. En original og pen facelift E46 Touring slår det meste i den samme klassen fra den samme tiden. Et annet poeng er at chassis fra V50 stammer fra Ford Focus og det gjør at spesielt bakseteplassen ikke er den beste. E46 tilbyr derfor signifikant bedre plass bak. I tillegg kommer selvfølgelig bakhjulstrekk, bedre motorer, bedre drivverk, bedre kjøreegenskaper.... 8)

Skrevet
Føler det samme selv. Siklet på en her i byen. Den er riktignok sort... Men med mørkere glass bakover og 19" Volvo R felger så er den jævli lekker! Ikke noe mindre lekker enn E46 i hvertfall.

Vel... akkurat det kan diskuteres. En original og pen facelift E46 Touring slår det meste i den samme klassen fra den samme tiden. Et annet poeng er at chassis fra V50 stammer fra Ford Focus og det gjør at spesielt bakseteplassen ikke er den beste. E46 tilbyr derfor signifikant bedre plass bak. I tillegg kommer selvfølgelig bakhjulstrekk, bedre motorer, bedre drivverk, bedre kjøreegenskaper.... 8)

Hmmm...

V50-taket er høyt nok til at selv 185 centimeter lange personer slipper å bøye hodet. Også benplassen er god. Både føtter og knær har tumpleplass, noe som blant annet skyldes utsparringer i forseteryggene.

Og 2,4-motoren får skryt. Rekkefemmer er for meg lydmessig fult på høyde med sekser, hvertfall. V50 har rimelig bra kjøreegenskaper, fult på høyde med en 320 edition 33 som jeg prøvekjørte for noen år siden. Den var også forøvrig 2004 modell og er da fult sammenlignbar.

Skrevet
[ Bilde ]

[ Bilde ]

Har bestillt time til tannlegen :)

Se her ja... Ikke noe slemt ment, men er jo litt morro å se sånt å da. Tenk hvor ille det smeller i de få nano sekunder da alt er bare på vei til helvete hehe Hvordan rasa du den egentlig? Tømte godt det ene og la den godt i den andre eller?

Hehe, er litt morsomt å se ja! Clutcha i 2. giret med 10" 17 bak, ble lange fine striper, men "smellet" skjedde ikke før en time etterpå, ved finkjøring faktisk.. Ser ut som jeg kjøper meg ei CA kasse og bytter clutchhuset og speedometer så er bilen kjørbar igjen. :)

Skrevet
Tatt rusta her. Dilemmaet mitt nå er: lakke listene (alle sammen) i samme farge som bilen? (Cosmoschwartz).

[ Bilde ]

Noen meninger?

hadde lakkert dem samt all annet krom i matt sort faktisk...

Skrevet

akkurat dette med bakseteplass er jeg veldig opptatt av etter at jeg fikk jaguaren...makan til mindre plass har jeg ikke sett på denne siden av en e30... bmw 1 serie har mer baksete plass enn jaggen...og den er faktisk bare 5cm kortere enn sjuern min... neste bil "må" ha god plass bak, selv om jeg aldri sitter der...men sittestillingen min gjør at jeg blir ukomfortabel når jeg må justere setet for at noen skal få plass i setet bak meg...

Skrevet

Skal på banekjøring i morgen (MC), jeg skal på KNR Varna banen i Våler i Østfold, men er det noen som kan hjelpe meg å finne plassen? Finner søren meg ingenting på nettet hvor jeg skal kjøre..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...