RS-Heggem Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Verdens fineste karosseri (siden vi snakket om mercedes lenger bak)http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34738506 Noen andre felger så er den perfekt... "verdens fineste karosseri.".
Kjennern Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 uff, vi har inne en e30 cab her nå.. med noe ræl av plastikkstyling og masse jall innvendig.. en bil som kunne vært virkelig fin.. uffåhuff Er det ikke litt uheldig å legge ut om kunde biler på et åpent forum? Mulig det bare er jeg som er rar, men jeg mener man bør ha et tillitsforhold mellom partene og det betyr at man ikke offentlig legger ut om kundens bil i denne sammenhengen.
Robkill Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 uff, vi har inne en e30 cab her nå.. med noe ræl av plastikkstyling og masse jall innvendig.. en bil som kunne vært virkelig fin.. uffåhuff Er det ikke litt uheldig å legge ut om kunde biler på et åpent forum? Mulig det bare er jeg som er rar, men jeg mener man bør ha et tillitsforhold mellom partene og det betyr at man ikke offentlig legger ut om kundens bil i denne sammenhengen. Jeg ville også vært forsiktig med det, for alt man vet kan denne e30'n høre til en på forumet Ellers er det dårlig reklame for firmaet du jobber i, ikke at det er så mange som vet hvilket det er! Men det kan fort komme på banen.
Kjennern Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Skal være så ærlig å si at dette ikke var ment som kritikk eller noe, men hadde jeg funnet ut at noen hadde lagt ut om bilen min på nett fra versktedet den stod på, så tror jeg at jeg hadde fyra på alle plugger. Om den er fin eller stygg er ett fett i den sammenhengen egentlig.
hermanoo90 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Hvis man har en bil så betyr det ikke at folk ikke kan se på den, ta bilder av den, kritisere den eller rose den. en bil er et kjøretøy og kritiserer man en bil, så er det ikke alltid kritisering av eieren. Men dog, kan man ved å le/rakke ned på en bil, automatisk rakke ned på bileierens smak. men da får han ha baller nok og stå for sin smak. å bli sint fordi jeg ler av din styling, så er det du som gjør feil, er lov å le av andre, selvom det ikke er pent Men om et firma henger ut en eier/bilen hans på forum og lager oppstyr rundt den, så er det absolutt ikke profft gjort, og dem mister nok vedkommende som kunde, og andre han forteller det til.
M|Fjeld Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 [ Bilde ] Kjørt med oransje blink siden like etter jeg kjøpte den, så blir sota nå forandring fryder : Digger denne Civien! Men når skal du få senka den da? Var vel no snakk om det tidligere i vinter mener jeg å huske
Fredrik 90 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Sånne Civicer har jo nesten kult status da de er uhyre populære, iallfall i USA
wicky124 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Er mye som er annerledes over dammen... stor cola på mccern er jo på 1,8liter...
noekult Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Ja også får man F10 M5 med manuell i USA Det er for meg et av mitt livs største mysterier. Hvorfor får automatlandet manuell M5 (hver eneste generajon), mens ingen andre får det...? Fucked up. Schikkeli fucked up!! Skal til Trondheim igjen rundt 16. juni - kribler i mange allerede - ELSKER å kjøre den ruta der, ganske avslappende natur på veien Edit; Å nei... forferdelig!http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35080111 Jeg ser din E og høyner med en "SLR" http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... m?ca=4&w=3 Så... Hvordan kan jeg si det... STYGT.
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 [ Bilde ] Kjørt med oransje blink siden like etter jeg kjøpte den, så blir sota nå forandring fryder : Digger denne Civien! Men når skal du få senka den da? Var vel no snakk om det tidligere i vinter mener jeg å huske Joda, den skal noe lavere, har bare ikke tatt meg tid til det/orket å begynne tror jeg trenger en ny demper til den også, for umbraco-bolten i toppen av dempern er runda, så får ikke skrudd av lageret i toppen :/
SofaKingFresh Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Så videoen og fikk gåsehud. Vakkert! FTE sin bil er jo ikke annet enn nydelig og gjennomført
M|Fjeld Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 [ Bilde ]JPG]Bilde ] Kjørt med oransje blink siden like etter jeg kjøpte den, så blir sota nå forandring fryder : Digger denne Civien! Men når skal du få senka den da? Var vel no snakk om det tidligere i vinter mener jeg å huske Joda, den skal noe lavere, har bare ikke tatt meg tid til det/orket å begynne tror jeg trenger en ny demper til den også, for umbraco-bolten i toppen av dempern er runda, så får ikke skrudd av lageret i toppen :/
Anbefalte innlegg