316 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Spotta den på Elverum eller? Vet Sivert og noen til fra firmaet dro nedover med en del gromme skyss Yes! Står utenfor hotellet!
Fredrik Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Var det ikke du som hadde en Porsche med 300 hk da, Fredrik.... Joda... for over et kvart århundre siden da vi ikke visste bedre. På den annen side kunne man ikke bruke disse bilene skikkelig i Norge den gangen heller iom. at fartsgrensen var 90 Km/t på motorveiene. Jeg kjørte derfor min 928 S 95% av tiden på kontinentet (og det var tilsvarende med de andre Porschene også). Forstå meg rett. Det er lett for meg å være etterpåklok, men mitt poeng er egentlig ikke å kritisere noen for å markere personlige milepæler ("make a statement"). Jeg synes bare at det snart burde være nok når det gjelder beundring for det relativt enkle i tilværelsen. Hva med å se litt lengere... forbi horisonten og inn i fremtiden?...
Mattae Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 mye bruker folket her i mnd i bensin ca? kjørt moped nå i 2 år og ikke merka bensinutgift... nå har jeg jo faen kjørt opp 3000kr i bensin på 2 uker(i dag faktisk) med lappen.
316 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 mye bruker folket her i mnd i bensin ca?kjørt moped nå i 2 år og ikke merka bensinutgift... nå har jeg jo faen kjørt opp 3000kr i bensin på 2 uker(i dag faktisk) med lappen. Tja... 1000 kroner ca...
Kvasi Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 mye bruker folket her i mnd i bensin ca?kjørt moped nå i 2 år og ikke merka bensinutgift... nå har jeg jo faen kjørt opp 3000kr i bensin på 2 uker(i dag faktisk) med lappen. Jeg fyller for 300 annenhver dag, og kjører ganske lite.
wicky124 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 mye bruker folket her i mnd i bensin ca?kjørt moped nå i 2 år og ikke merka bensinutgift... nå har jeg jo faen kjørt opp 3000kr i bensin på 2 uker(i dag faktisk) med lappen. Bruker rundt 1500kr pr uke...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Og den Audien stank Automote... Ser det på "signaturen" dems... breedeeee felgkanter..
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Tja, trenger vel ikke være Automote fordi om det er senket max og klasket på breie hjul? Men ja, det er vel kanskje de som drar den lengst i det tilfellet
Jordfræsar Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Og den Audien stank Automote... Ser det på "signaturen" dems... breedeeee felgkanter.. Word! Too much for min del...
noekult Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Var det ikke du som hadde en Porsche med 300 hk da, Fredrik.... Joda... for over et kvart århundre siden da vi ikke visste bedre. På den annen side kunne man ikke bruke disse bilene skikkelig i Norge den gangen heller iom. at fartsgrensen var 90 Km/t på motorveiene. Jeg kjørte derfor min 928 S 95% av tiden på kontinentet (og det var tilsvarende med de andre Porschene også). Forstå meg rett. Det er lett for meg å være etterpåklok, men mitt poeng er egentlig ikke å kritisere noen for å markere personlige milepæler ("make a statement"). Jeg synes bare at det snart burde være nok når det gjelder beundring for det relativt enkle i tilværelsen. Hva med å se litt lengere... forbi horisonten og inn i fremtiden?... Live and let live Folk sløser mye penger. Hvis det gir noen mening å ha en Ferrari så syns jeg at folk skal få lov til det (og være i fred). Vi vet ingenting om de realiserer en drøm, har bra med penger osv. så jeg syns at vi som er bilentusiaster skal være glad for at slike biler går i Norge. Og dessuten, hva vet vi om at de også bruker bilene på kontinentet...
Fredrik Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Jeg bruker rundt 350-400 kroner i diesel pr. uke. Dette tilsvarer en kjørt distanse på 40-45 Km pr. arbeidsdag. Den Automote Audi´en var helt håpløs. Det kan bli for lite gummi på en felg også...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 første jeg tenkte da jeg så bildet av audien var automote...
noekult Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 +1 for Automote assosiasjoner. 450 kr. i uka. Fyller tanken hver søndag, 300 km per uke er det normale.
Anbefalte innlegg