knut_olestad Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Begynte ei ny jente her i dag, søt er hu og Me like
Marius2002 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Begynte ei ny jente her i dag, søt er hu og Me like http://www.xxl.no/fiske/marka-og-fjellf ... tt-1041411
noekult Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Begynte ei ny jente her i dag, søt er hu og Me like http://www.xxl.no/fiske/marka-og-fjellf ... tt-1041411 Bad-dam-tish!
ls44mm Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Begynte ei ny jente her i dag, søt er hu og Me like Kanskje hun er også på bimmers?
fish Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Begynte ei ny jente her i dag, søt er hu og Me like Haha.. Den setningen har du jo halvert på FB. Sent from my iPhone using Tapatalk.
knut_olestad Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Begynte ei ny jente her i dag, søt er hu og Me like Haha.. Den setningen har du jo halvert på FB. Sent from my iPhone using Tapatalk. Ja du vet, har kolleger der inne
Jokkke Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Avtalt prøvekjøring av ktm 690 duke og yamaha fz8n i dag, gleder meg som en unge! Jokkke: jeg skal bestille hjulstilling i dag til kjerra, skal gi beskjed om ristinga blir bedre/forsvinner, men er ganske overbevist om at det er felg + spacer uten senterring som forårsaker ristinga på min. Har risting i rattet jeg og nå Kan muligens være noen foringer eller noe som er gåent.. Trenger litt hjelp her.. Hører en dunkelyd når jeg kjører over humper/ujevnheter i veien, høres ut som noe er løst, men har strammet til coilovers skikkelig. Noen som har peiling på hva det kan være?Kjenner at rattet rister når jeg kjører i 60-80km/t. Kan dette være fordi jeg ikke har tatt 4 hjulskontroll? Samme opplegget som jeg fikk .Begge svingarmsforingene bak pluss de ytre foringene som er ved demperskåla bak er gåen. Bilen går skjevt derav skjeivt ratt pluss risting. Har jo nettopp hatt 4-hjulskontroll dog med vinterdekk. Merket nå for en uke siden svak dunking bak pluss skjevt ratt. Etter nærmere granskning kostanterte jeg at foringene bak var gåen. Alt er jo nytt forran så å si. Nye foringer er ankommet, og blir byttet idag. Håper på at bilen "retter" seg opp å ristinga blir borte. Etter ny 4-hjulskontroll vell og merke. Så ganske sliten ut foringene mine bak ja, så det kan sikkert stemme, får kjøpe noen nye foringer. Lurt å kjøpe nye foringer foran i samme slengen eller?
wicky124 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Glenn Faane må være en av de useriøse aktørene i bilbransjen... Sendte meg mail og ga meg "akseptabelt" bud på merca.. Jeg sa ok og avtalte at han skulle hente den dagen etter...Hørte ingen ting fra han på par dager, så jeg ringte og spurte om han fremdeles skulle ha den.."joda han skulle men blei så lite tid siden han hadde så mye annet å gjøre.." jaja si ifra når du kan hente den...Men om jeg får bud fra andre kjøpere så selger jeg den sa jeg til han... "gi meg kontonr så fører jeg over penger" fikk jeg på en sms..jaja greit nok..Dette er nå to uker siden..hver gang jeg snakker med han så sier han "nei jeg skal be min ansatt om å føre over" blabla...og nå tar han ikke tlf så jah...Bra gjort av en forhandler...
Kjexx Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Klar for bil kjøp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
tonyku Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 [ Bilde ]Klar for bil kjøp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Hva slags bil? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
scoot Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Fanken jeg hater eBay egentlig ( LES: ELSKER DET! ) Forrige uke kjøpte jeg meg jo moped, og har jo kosa meg litt med Puch'en rundt i byen på disse varme sommerdager. Er jo så mye kjekkere å dure rundt på en moped som nesten ikke bruker suppe, som jeg ikke svetter på og som er gøyal når jeg skal gjøre små ærend. Har jo bagasjebrett så får jo med meg småting Men i dag gikk jeg på eBay smellen - og bestilte meg trimsett til moped for første gang på maaange år. http://www.ebay.com/itm/350562488963?ss ... 1439.l2649 Hihihi, får vi se om den gamle tråmopeden ikke får litt fart på seg.
Kjexx Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 [ Bilde ]Klar for bil kjøp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Hva slags bil? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Jeg skal handle meg e39.
JonasD Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33085289 Oooog der lå drømmen min til salgs......
Anbefalte innlegg