Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva har tusen bein men ingen kjønnshår????? 1. rad på Justin Bieber konsert ;)

Åh shit... We going to hell for this one hahahahahaha nice

Skrevet

Ser dette riktig ut? Hadde noen svake klakkelyder fra høyre side, men usikker på hvor det skulle komme fra, da jeg strammet alt veldig godt.

2lnwyz4.jpg

zw110z.jpg

Skrevet

Kan ikke huske og ha vært pissaredd for torden siden jeg var bitteliten.. men helvete, først sto jeg oppe istad, gikk ut på trappa så smalt det ett jævla dønder baki skogen bak huset, etterfulgt av en helt rå kule fra skogen over huset og inn mot byen.

Så gikk jeg ned i kjelleren og opp igjen for å stjæle ei lefse i kjøleskapet, så blinka alt lyset i huset, og idet jeg smeller igjen kjøle skapet smalt det noe så inne i HELVETE at jeg trodde jeg skulle blåse ut trommehinnene, helsikkes jeg fikk puls :lol: Måtte gå ut og sjekke at det ike brant i huset eller naboen eller epletreet nå altså faen og skummelt :crazy:

...Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk at jeg holdt henda over huet ett par sekunder i frykt for og få taket i hodet, satan det bråka ! :lol:

Skrevet

Da har brodern levert bacheloroppgaven sin :) Stolt storebror (har bare en lillebror). Han var et helvete å styre med fra 13-19, så det gleder meg sykt mye at han har skjerpet seg utrolig mye og fått til en høyere utdanning - UTEN å måtte ta opp noen fag! :)

Da har vi to markedsførere i en familie på fire :D

Skrevet
Ser dette riktig ut? Hadde noen svake klakkelyder fra høyre side, men usikker på hvor det skulle komme fra, da jeg strammet alt veldig godt.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ser helt korrekt ut det. ;)

Opps, den skiva heilt øverst eller ka det e har e andre veien:o Opps

Skrevet
HEI! En FZ jo. Åååå de er fine. Har du snudd clutchen? :D

Snu clutsjen?

Jupp. Snur du clutchklavene vil du endre giringa betraktelig, 1. "gir" vil bli dratt lenger enn normalt - noe som gjør den kjappere opp bakker osv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...