Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Ja den ser jo grei ut i annonsen iallefall, men brekk, AC og ABS som ikke funker så kan det være mye rart og dyrt??
scoot Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Ac pleier vel å være tom for gass? Brekk er jo ikke noe større problem, ABS kan jo fort bli dyrt
flonoen Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 denne var jo ikke så ille? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35043786eller? Hugs å spør om den er ferdig innkjørt.
Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 ja, det jeg regnet med AC er jo "for dyrt" til at folk gidder å fylle :S brekket er nok nye wire eller sko tenker jeg, mens ABS kan være alt fra sensor til ringer osv, skumle greier
Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 denne var jo ikke så ille? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35043786eller? Hugs å spør om den er ferdig innkjørt. ja de skal vel kjøres inn de første 400 000km?
ls44mm Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Så bra. Denne har også manuell. Bilen har ikke noen slags form for ekstrautstyr, men det ser jeg på som en fordel, altså mindre som kan gå gale. Bilen har hatt to eiere, begge pensjonister. Bilen er et prakteksempel standmessig, men han skylder på sin datter at det kommet to SMÅ bulker på panseret som om noen ikke har lukket panseret riktig, men slått igjen med all kraft og hendene har laget disse. Lakken har ikke sprukket og da er dette bagateller for min del. Sålenge bilen går og er i orden og jeg kommer meg fram så er jeg fornøyd. På interiøret var det i stolene nesten ikke antydning til at de hadde vært i bruk utrolig nok. Det er jo tross alt en 15 år gammel bruksbil så jeg forventet egentlig å få en "verre" bil enn jeg fikk(kjøpte). Bilen begynner altså å bli utdatert, men det gjør ikke meg noe. Jeg kommer ikke til å "grisepiske" denne, da jeg vil holde den i stand og spare penger til kjøp av bolig. Bolig er vel bedre investering enn bil Er forsåvidt ikke noe feil på det lille av ekstrautstyr som finnes på min. Er bare oppvarmet seter forran og hodestøtter bak som kan slås ned med en bryter. Og ell vindue da. Funker helt strøkent. Hehe nei, er kanksje greit å ta det rolig når det er gamle folk som har hatt den. Er vell ikke vant til å være i nærheten av 3k en gang for å ikke snakke om turtallsperra. Ja, det kan man trygt si, derfor ble driftebilen satt pent på vent under og forsåvidt etter boligkjøpet. Men men, det kommer seg etter sommer´n tenker jeg meg Spar mest mulig spenn gjennom bsu, bruk minst mulig på bil og start tidlig med papirarbeid når det kommer til lån osv Og lykke til
Thewiz Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Noen som har noen tips når jeg har klakkelyder bak i bilen etter jeg byttet til GS topplager bak? Klakker når jeg kjører over ujevnheter i veien.
Thewiz Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Nei, alt ser normalt ut. Og jeg får ikke til å stramme boltene mer. Med mindre jeg skal dra til med latmannsarm, men det tror jeg ikke boltene har gått av.
carburetion Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Nei, alt ser normalt ut. Og jeg får ikke til å stramme boltene mer. Med mindre jeg skal dra til med latmannsarm, men det tror jeg ikke boltene har gått av. Få ein kompiss til å ligga baki bilen mens du kjøyre 100kmt over ein fartshump
Thewiz Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Bolten nede på demperen da? Stramma den med latmannsarm, men dro ikke til det stoppa. Skal den sitte som betong? Litt redd for å stramme for mye.
Thewiz Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Har hørt at man kan ødelegge demperen hvis man strammer demperbolten når bilen står i lufta (altså på jekk). Noen som kan bekrefte / avkrefte dette?
flonoen Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Demperbolten, mener du den i toppen? Den nederst ser jeg ikke for meg skal ta skade om bilen er oppe eller nede, men ren spekulering fra min side. Skal vel sitte så det ikke er slark i den iallefall, men om du trenger dra til den stopper tviler jeg på. Kommer jo mye an på hvor sterk en er, blir mye skruing og lite kjøring på hulk haugen isåfall. 40Nm kanskje? Ca så mye: |------|
Anbefalte innlegg