Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp drosje med verdens råeste blondine fra sentrum og opp mot alnabru og ulven. Kutta svinger og sto på gassen ut av alle svinger. Ho sa også at ho sparte til en BMW X5.

*forelska*

Skrevet

Haha, har akkurat vært på ei kebabsjappe en time. En som var på jobb der, og en som jobba der som hadde fri som krangla x) Han ene hadde lyvet til dama si og støkki på fylla. Hu hadde ringt til jobben hans og spurt om han var der, og han andre hadde sagt at han hadde fri. Nå Var visst dama drit furt, og det ble masse fornærmelser om deriblant eselrunking på kebabnorsk. Fader så gøy :P

Skrevet

Tidenes tannpine og jeg skal klare å stå opp kl. 9 i morgen for å dra på treff med uvasket bil... Faen a... Dro fra knallbra nach for å kunne dra på BMW-treff. Våg å ikke kalle meg en beinhard entusiast!!

Natta barn.

Skrevet
Tidenes tannpine og jeg skal klare å stå opp kl. 9 i morgen for å dra på treff med uvasket bil... Faen a... Dro fra knallbra nach for å kunne dra på BMW-treff. Våg å ikke kalle meg en beinhard entusiast!!

Natta barn.

Det går ikke, så er bare å fortsette å drekka :P

Skrevet

Jeg er en avholdssurpromp :( To paracet hjalp halvveis da... Fikk tips om at Ibux hjelper mer mot tannpine, må huske å kjøpe det i morgen...

Giraaaaa (samt stuptrøtt). Blir min første kolonnekjøring med BMWer i morgen! :D Da jeg hadde MX-5en kjørte vi en 20-25 biler sammen, det var dritkult og dritgøy.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...