Kjexx Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Kjøper den i norge scoot. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
scoot Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Kjøper den i norge scoot. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Kan det være lønnsomt?
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Kjapt spm karar. Orginale brukte baklykter for E82, hva kan man få solgt de får? Tips? Nye koster de vel rundt 3000,- Tenkte rundt 1500,-
awt Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Tror du skal være heldig om du får solgt de. Det er i utgangspunktet ikke noe galt med prisen, men markedet er der nok ikke. Er du "heldig" treffer du på noen som har knust sine, men det skal godt gjøres.
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Tror du skal være heldig om du får solgt de. Det er i utgangspunktet ikke noe galt med prisen, men markedet er der nok ikke. Er du "heldig" treffer du på noen som har knust sine, men det skal godt gjøres. Ja det jeg frykter også. Men jeg får gjøre et forsøk og se hvem som byr.
Mantis Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-UHP-BRI ... 3a&vxp=mtr Slik jeg har forstått det inn i mellom alle cirkusfargene og utropstegnene, så er dette lys beregnet for biler som har xenon orginalt.. Har jeg rett da? Ønsker orginal m-tech look, men kanskje noe litt friskere ringer og da er jo dette midt i blinken. Ikke ille pris heller i forhold til hva GS f.eks skal ha for sine facelift med kvit hette.
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 @awt: Nei det har et par gamle frontlykter til E90 gjort i 1 år nå... aldri somla meg til en salgsannonse :/ Tenker jeg meg om har et originalt E90 understell også som støver ned. Dempere + fjører.
awt Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Har endel e46-deler liggende jeg også. Ligger en salgstråd et sted, men har funnet ut at det er enklere å selge ting når folk etterlyser heller, selv om det tar sin tid.
staM Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Passer et ratt fra en 1989 modell e34 på en 1990 modell? Uten airbag. Eller kan det være annet nav?
316 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Åssen er kvalitet fra Hamar til Trondheim på vegen nå? Mye stygge høl og asfaltkanter? Vegarbeid på RV3 i Østerdalen tar av, så jeg gidder ikke kjøre der... Da flyr felga til helvete.
asv Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Eksamen overstått, rydding av hybel påbegynt og hjemreise i mårra påtenkt. Denne ryddinga kan dog ta sin tid gitt
noekult Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Hvorfor sitter denne biljournalistkløna på denne bilen?? http://www.dbtv.no/?vid=1631179403001 Jeg ser rødt hvis noen sitter med rompa på gamle E28en min, selv om bilen er skitten og har slitt lakk, og skjønner ikke at denne journalisten ikke har respekt nok til å ikke sitte på en strøken Miura!
Kjexx Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Hehe, det hører ut som at det er dyre deler du trenger. Skal du selger deler av delebilen?Ble forresten sittende og lese litt på den overnevnte autofilsiden (sær type, denne "Pål"), og la merke til denne kommentaren på autofils liste over 10 typiske feil bruktbilkjøpere gjør: Unngå ting som heter røykepakke, lyspakke, oppgradert skinnkvalitet, velourmatter, kraftige stereoanlegg, setemassasje, pynt og fjas Det utelukker jo det meste av morsomt ekstratstyr, og egentlig tyskere generelt. Trenger du noe? Er ikke mye jeg trenger. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg