VegarVS Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 igår fikk vi ny demobil.. 6-serie Grand Coupè står inne da, ikke klargjort enda.. fy for en rå bil
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hva tror frøknene om denne da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35203432 E91`n blir levert neste uke, så skal ha en billig bruksbil samt en kassabil i tillegg ifbm oppussing/husprosjekter! Var den ikke litt dyr til og ha gått så langt? Uansett så var det en pen bil, han virka som en trygg selger man kan stole på Den har for så vidt rullet litt, men det har vært for det meste langkjøring.. Kjenner han som har den.. Tidligere nabo, som nå jobber på GS i Bud på verkstedet der.. Ser jo lista over alle ting som han har gjort.. Det som "frister" litt egentlig, da jeg er litt skeptisk på å kjøpe f.eks biler som har gått 180k km, å som kanskje får alle de kjente E46-feila etterhvert, som jeg da selv på koste.. Søkte litt på finn, og den der samt en til er de billigste av de som har litt kilometer bak seg..!
StianA Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hva tror frøknene om denne da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35203432 E91`n blir levert neste uke, så skal ha en billig bruksbil samt en kassabil i tillegg ifbm oppussing/husprosjekter! Var den ikke litt dyr til og ha gått så langt? Uansett så var det en pen bil, han virka som en trygg selger man kan stole på Den har for så vidt rullet litt, men det har vært for det meste langkjøring.. Kjenner han som har den.. Tidligere nabo, som nå jobber på GS i Bud på verkstedet der.. Ser jo lista over alle ting som han har gjort.. Det som "frister" litt egentlig, da jeg er litt skeptisk på å kjøpe f.eks biler som har gått 180k km, å som kanskje får alle de kjente E46-feila etterhvert, som jeg da selv på koste.. Søkte litt på finn, og den der samt en til er de billigste av de som har litt kilometer bak seg..! Virker i grunn som ett greit kjøp til en bruksbil da, kanskje dere kan fremlegge en kontrakt at hvis bilen begynner å få noen av de kjente feilene så kan han fikse det billig eller evt skaffe deler? Min e46 har forøverig rullet 320000 og den kjennes ut som at den kunne ha rullet 200 000, eneste som må gjøres med den er å bytte diff foring. Så km standen har lite og si hvis bilen har blitt tatt vare på
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Virker i grunn som ett greit kjøp til en bruksbil da, kanskje dere kan fremlegge en kontrakt at hvis bilen begynner å få noen av de kjente feilene så kan han fikse det billig eller evt skaffe deler? Min e46 har forøverig rullet 320000 og den kjennes ut som at den kunne ha rullet 200 000, eneste som må gjøres med den er å bytte diff foring. Så km standen har lite og si hvis bilen har blitt tatt vare på Min er 99', og jeg har kjørt snart 20,000 med den. Nå har den gåt 209700 ca, og jeg er redd for at den skal gå altfor langt sånn at jeg ikke får solgt den, haha Men lurer bare på om du har hatt noe trøbbel i det hele tatt?
StianA Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Virker i grunn som ett greit kjøp til en bruksbil da, kanskje dere kan fremlegge en kontrakt at hvis bilen begynner å få noen av de kjente feilene så kan han fikse det billig eller evt skaffe deler? Min e46 har forøverig rullet 320000 og den kjennes ut som at den kunne ha rullet 200 000, eneste som må gjøres med den er å bytte diff foring. Så km standen har lite og si hvis bilen har blitt tatt vare på Min er 99', og jeg har kjørt snart 20,000 med den. Nå har den gåt 209700 ca, og jeg er redd for at den skal gå altfor langt sånn at jeg ikke får solgt den, haha Men lurer bare på om du har hatt noe trøbbel i det hele tatt? Er en 318 så ja bilen har hatt de vanlige problemene (kjølevæske lekasje, gåen topp pakning, sensorer osv), men per dags dato er bilen tight og fin kun diff foringen som må byttes, tenkte å få bestilt en ny en, skikkelig møkka jobb men har gjort det før så går greit, er bare hive foringen i frysa Det at bilen din har gått 209700 trur jeg ikke du trenger å bekymre deg over den er jo akuratt innkjørt nesten
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Virker i grunn som ett greit kjøp til en bruksbil da, kanskje dere kan fremlegge en kontrakt at hvis bilen begynner å få noen av de kjente feilene så kan han fikse det billig eller evt skaffe deler? Min e46 har forøverig rullet 320000 og den kjennes ut som at den kunne ha rullet 200 000, eneste som må gjøres med den er å bytte diff foring. Så km standen har lite og si hvis bilen har blitt tatt vare på Min er 99', og jeg har kjørt snart 20,000 med den. Nå har den gåt 209700 ca, og jeg er redd for at den skal gå altfor langt sånn at jeg ikke får solgt den, haha Men lurer bare på om du har hatt noe trøbbel i det hele tatt? Er en 318 så ja bilen har hatt de vanlige problemene (kjølevæske lekasje, gåen topp pakning, sensorer osv), men per dags dato er bilen tight og fin kun diff foringen som må byttes, tenkte å få bestilt en ny en, skikkelig møkka jobb men har gjort det før så går greit, er bare hive foringen i frysa Det at bilen din har gått 209700 trur jeg ikke du trenger å bekymre deg over den er jo akuratt innkjørt nesten Ah! Jeg bare tenker at verdien synker etter 250 Men har selv slitt med lekkasje, og når gikk toppakninga di?
M|Fjeld Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Dere fra Bamble og resten av Telemark. Vet dere om noe bra fiskevann? Vet om et lite tjern rett ved Kongsberg der det florerer av fisk Jeg og en kompis henta opp 52 stk abbor og litt annet på under 1 time ifjor fra samme vann
StianA Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Virker i grunn som ett greit kjøp til en bruksbil da, kanskje dere kan fremlegge en kontrakt at hvis bilen begynner å få noen av de kjente feilene så kan han fikse det billig eller evt skaffe deler? Min e46 har forøverig rullet 320000 og den kjennes ut som at den kunne ha rullet 200 000, eneste som må gjøres med den er å bytte diff foring. Så km standen har lite og si hvis bilen har blitt tatt vare på Min er 99', og jeg har kjørt snart 20,000 med den. Nå har den gåt 209700 ca, og jeg er redd for at den skal gå altfor langt sånn at jeg ikke får solgt den, haha Men lurer bare på om du har hatt noe trøbbel i det hele tatt? Er en 318 så ja bilen har hatt de vanlige problemene (kjølevæske lekasje, gåen topp pakning, sensorer osv), men per dags dato er bilen tight og fin kun diff foringen som må byttes, tenkte å få bestilt en ny en, skikkelig møkka jobb men har gjort det før så går greit, er bare hive foringen i frysa Det at bilen din har gått 209700 trur jeg ikke du trenger å bekymre deg over den er jo akuratt innkjørt nesten Ah! Jeg bare tenker at verdien synker etter 250 Men har selv slitt med lekkasje, og når gikk toppakninga di? Toppen gikk da forrige eier hadde bilen, å i papirene står det 240 000 km, men min forrige e46 gikk toppen på 210 000 og da toppen akuratt var fikset fikk jeg subframe disaster og det er ikke gøy (revnet travers fester)
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Toppen gikk da forrige eier hadde bilen, å i papirene står det 240 000 km, men min forrige e46 gikk toppen på 210 000 og da toppen akuratt var fikset fikk jeg subframe disaster og det er ikke gøy (revnet travers fester) Røk den fordi du kjørte hardt? Eller bare slitasje?
Dufniall Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Interessant: http://www.thinkgeek.com/gadgets/cellphone/e661/ Noen som har prøvd???
StianA Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Toppen gikk da forrige eier hadde bilen, å i papirene står det 240 000 km, men min forrige e46 gikk toppen på 210 000 og da toppen akuratt var fikset fikk jeg subframe disaster og det er ikke gøy (revnet travers fester) Røk den fordi du kjørte hardt? Eller bare slitasje? Litt usikker men jeg kjørte ikke hardt da jeg brukte den som pendler bil så må ha vært slitarsje, men har du 4 sylindre eller 6? 6 sylinderne har ikke like store problemer som 4 sylinderne
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Interessant: http://www.thinkgeek.com/gadgets/cellphone/e661/Noen som har prøvd??? [ Bilde ] Jeg har denne som gjør samme nytten. http://www.ebay.com/itm/ELM327-OBDII-OB ... 460wt_1037 Programvaren du bruker heter "torque". Lar deg lese ut info fra alle sensorer, lese ut og slette feilkoder fra ecu etc. Jeg bruker det hovedsaklig for å få opp vanntemperatur i e91en.
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Toppen gikk da forrige eier hadde bilen, å i papirene står det 240 000 km, men min forrige e46 gikk toppen på 210 000 og da toppen akuratt var fikset fikk jeg subframe disaster og det er ikke gøy (revnet travers fester) Røk den fordi du kjørte hardt? Eller bare slitasje? Litt usikker men jeg kjørte ikke hardt da jeg brukte den som pendler bil så må ha vært slitarsje, men har du 4 sylindre eller 6? 6 sylinderne har ikke like store problemer som 4 sylinderne Bilen min er bare en 316. Så bare 4 syl Men har funnet ut at den neste bilen min skal ha 6 syl!
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0091063875 Tror jeg skal kjøpe en!
Anbefalte innlegg