Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns Marcus har pågangsmot og drivkraft til å få til det han har lyst til jeg. :) Den ble nok godt stroppet og pakket inn.

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35019972

Hva er denne verdt? Han ville bytte i Minien.

Den der ville jeg holdt meg langt unna. Den ser harry ut og har chippa bensin motor sier vel sitt :roll: Dessuten så er den ALT for dyr :shock:

Lurer på om Fjeld har kommet seg hjem jeg ass.. :)

[ Bilde ]

Han kjører seriøst ikke med det der på veien? :shock: Det går da ann å få tak i en tilhenger, varebil eller i værste fall en romslig stasjonsvogn. Det der er grunn nok til å miste lappen [-X

Skrevet

Okei, jeg trenger hjelp nå!

Motoren min kokte, står parkert i veien nå. Den lekker væske. Kom en høy "vine" lyd ifra bilen før jeg stoppet. Når jeg tok clutch inn gikk den vekk, når jeg tok den ut igjen var lyden tilbake. Hva kan være problemet?

Motor er M50B20 med vanos.

Sendt fra min HTC One X.

Skrevet
Okei, jeg trenger hjelp nå!

Motoren min kokte, står parkert i veien nå. Den lekker væske. Kom en høy "vine" lyd ifra bilen før jeg stoppet. Når jeg tok clutch inn gikk den vekk, når jeg tok den ut igjen var lyden tilbake. Hva kan være problemet?

Motor er M50B20 med vanos.

Sendt fra min HTC One X.

Sjekk vannpumpa også, den lager en flott lyd i det den ryker.

Skrevet

Det lekker vann nederst ved radiatoeren der slangen går innpå radiator.. Det er alt jeg er blitt klok på hittil. Temperatur på motor når jeg gikk ned igjen nå for å kjøre den opp, var ca. 90c, så temperaturen økte rolig i speedometeret.

Faen heller.

Skrevet

Radiatoren kan ha kvelda? Ganske standard på E39 at den sprekker i allefall. ( Men du har vel E36, kanskje samma greine? )

Skrevet

Hei hei folkens! Slapp av nå :) Motoren ble stroppet svært godt fast, bagasjeluka var nesten lukket igjen og vi gjorde det så sikkert som mulig. Varebil, henger eller stasjonsvogn fikk jeg ikke tak i, så da ble det bimmern :) Var like fin å kjøre selv med 200 kilo i bagasjerommet, sneglet meg hjem i 70 på E6 :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...