Mantis Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Vil en toppdekselpakning som er påregnet E39 528i passe min 523i?
evi Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 http://europe.hireluxurycar.com/rent-bu ... ort-rental Hm.. Stikke til Amster og leie Veyron super sport?
noekult Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 http://europe.hireluxurycar.com/rent-bugatti/buggati-veyron-16.4-super-sport-rentalHm.. Stikke til Amster og leie Veyron super sport? Nekter å tro at prisen på 2500 € dagen er rell. "Sign the insurance monsieur, hon hon hon. That'll be 27.500 € in total."
evi Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Ja, ikke sant. Tror man må legge igjen ett lite depositum også.
[space] Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Er nok et depositum inne i bildet der. En kollega var i Modena nå. Kunne få leie Ferrari 430 og 458 ganske rimelig, om en hadde med ledsager fra utleieren. (Og da ikke som i ei dritfin dame) Om en skulle leie en 458 uten ledsager var det et depositum på €40.000. Altså rimelig voksent, selv om jo får tilbake pengene om en holder seg på veien
noekult Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 ":273ch9uo]Er nok et depositum inne i bildet der.En kollega var i Modena nå. Kunne få leie Ferrari 430 og 458 ganske rimelig, om en hadde med ledsager fra utleieren. (Og da ikke som i ei dritfin dame) Om en skulle leie en 458 uten ledsager var det et depositum på €40.000. Altså rimelig voksent, selv om jo får tilbake pengene om en holder seg på veien Ikke sant. Man får minst 5x Italiaer til prisen av en en Veyron SS (morsomt at det er forkortelsen på modellnavnet på franske Bugatti ), så gang den prisen med 5 så skjønner man at man fort er tilbake på halvannen million i depositum. Også ikke glemme at man er i Frankrike, der folk flest gir beng i om de bulker bilen din littegranne (prøv å finn en bil i Paris som ikke har skrapede fangere!). Siste jeg leste kostet frontfanger til en Murciélago ca. 120.000 NOK, så lykke til om du kommer borti en syklist i en Veyron... Edit: Trodde det her var snakk om Frankrike, men Amsterdam er nok ikke mye bedre mtp horder av syklister over alt samt trange gater!
Robkill Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 ":1899lvfx]Er nok et depositum inne i bildet der.En kollega var i Modena nå. Kunne få leie Ferrari 430 og 458 ganske rimelig, om en hadde med ledsager fra utleieren. (Og da ikke som i ei dritfin dame) Om en skulle leie en 458 uten ledsager var det et depositum på €40.000. Altså rimelig voksent, selv om jo får tilbake pengene om en holder seg på veien Ikke sant. Man får minst 5x Italiaer til prisen av en en Veyron SS (morsomt at det er forkortelsen på modellnavnet på franske Bugatti ), så gang den prisen med 5 så skjønner man at man fort er tilbake på halvannen million i depositum. Også ikke glemme at man er i Frankrike, der folk flest gir beng i om de bulker bilen din littegranne (prøv å finn en bil i Paris som ikke har skrapede fangere!). Siste jeg leste kostet frontfanger til en Murciélago ca. 120.000 NOK, så lykke til om du kommer borti en syklist i en Veyron... Edit: Trodde det her var snakk om Frankrike, men Amsterdam er nok ikke mye bedre mtp horder av syklister over alt samt trange gater! Var en gang i tiden i Paris med en på den tiden ganske staselig S-klasse Mercedes. Bulker og riper trengte man ikke å være redd for, da de holdt seg med god avstand unna Til og med rundkjøring rund triumfbuen gikk uten så mye som en svettedråpe
fish Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Har ikke nyere bilde enn dette [ Bilde ][ Bilde ] Ser ut til at den primer'n er til Volvo da... Sent from my iPad using Tapatalk.
Dirty Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Vil en toppdekselpakning som er påregnet E39 528i passe min 523i? Jepp Begge er m52
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Var en gang i tiden i Paris med en på den tiden ganske staselig S-klasse Mercedes. Bulker og riper trengte man ikke å være redd for, da de holdt seg med god avstand unna Til og med rundkjøring rund triumfbuen gikk uten så mye som en svettedråpe Hehe, opplevde litt av det samme. Satt på med onkelen min i hans Suburban der nede, den bilen fikk respekt i trafikken der Svær norsk-registrert yankee med massiv lysbøyle forran gjorde sitt til at selv i enveiskjørte gater så flytta de små Peugeotene seg opp på fortauet Men makan til upraktisk bil i en slik by skal man lete lenge etter, ingen parkerinshus som hadde høyde nok, bare å glemme lukeparkering og mye trange gater med biler på begge sider. Men når det er sagt så var det bare tut og kjør i trafikken da, folk rydda seg greit av veien
Marius2002 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 I ditt tilfelle ville jeg ha valgt en 3/4 lang antenne i forhold til din... i et stykke uten spiral og med sort plastlaminering... Hvor finner jeg slike? Har sett på biltema og bilxtra, men der er det kun slik men en "ledning"(?) surret rundt og rundt helt til toppen, ser ganske kårny ut.
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Synd jeg ikke har antenne på E34en min, hadde jo passa orginal looken perfekt. Men disse kom vel med skjult antenne, var vel kun de med telefon som hadde en liten antenne
haybimmsen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 har pådratt meg et problem idag.. får ikke ut spilleren min, har hekta seg fast ledningene bak.. hvordan får jeg ut de lufterillene her? klikker om jeg må ut med spilleren først
evi Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Min e34 har antenne. Sjekk tråden min for bilder. Jeg hadde da ikke telefon. EDIT: Du mente kanskje facelift?
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Min e34 har antenne. Sjekk tråden min for bilder. Jeg hadde da ikke telefon. EDIT: Du mente kanskje facelift? Men er du sikker på at den ikke er ettermontert da? sjelden jeg har sett E34er med antenne
Anbefalte innlegg