Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 767 il. Wow! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
bad_ip Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Var hos jæger og så på den nye 6-serien grand coupe. Fy faen for en lekker bil! Har i grunn aldri hatt særlig sansen for 6-serien, men denne her falt virkelig i smak.
noekult Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ok, General Lee er godkjent, men kun fordi det er dens identitet å være oransj
Clerion Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/nors ... d=10050654 Skrev en aldri så liten melding til idioten på Facebook. Hva slags idiot er du egentlig som kan sitte slik å mene? Vet vi har yrtingsfrihet i Norge, men det gjelder vel sålenge man ikke krenker noen. Bare det å kalle noen "feit" i utgangspunktet er helt idiotisk. Her jobbes det i 10 år igjennom barne og ungdomskole med antimobbing i form av at man ikke skal slenge ord som bla. feit etter folk, så kommer du som "altviter" og driter ned på all den innsatsen som ligger bak antimobbingsarbeid!? Blir bare jævla forbanna når jeg leser slikt. Dra deg til helvete tilbake i skapet ditt og bli der, slikt som deg vil man ikke ha løpende rundt for å slenge dritt til alle og enhver. Du har mentalitet som en 13 åring som akkurat har fått hår på pungen! Tenk deg om! Flere tusen barn sliter med overvekt. Hva faen tror du de tenker når de hører om, leser slikt?! Godt oppsumert med ett ord, idioti. Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa!
Shattered Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654Skrev en aldri så liten melding til idioten på Facebook. Hva slags idiot er du egentlig som kan sitte slik å mene? Vet vi har yrtingsfrihet i Norge, men det gjelder vel sålenge man ikke krenker noen. Bare det å kalle noen "feit" i utgangspunktet er helt idiotisk. Her jobbes det i 10 år igjennom barne og ungdomskole med antimobbing i form av at man ikke skal slenge ord som bla. feit etter folk, så kommer du som "altviter" og driter ned på all den innsatsen som ligger bak antimobbingsarbeid!? Blir bare jævla forbanna når jeg leser slikt. Dra deg til helvete tilbake i skapet ditt og bli der, slikt som deg vil man ikke ha løpende rundt for å slenge dritt til alle og enhver. Du har mentalitet som en 13 åring som akkurat har fått hår på pungen! Tenk deg om! Flere tusen barn sliter med overvekt. Hva faen tror du de tenker når de hører om, leser slikt?! Godt oppsumert med ett ord, idioti. Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa! Haha, gjorde det samme. Hvem faen var det som fikk deg til å bli politiker? Du er en jævla idiot, de forbannede meningene kan du holde i deg selv, din arrogante lille spjøling. Fedme er ikke selvvalgt, ei heller er mobbing, og det er nettopp det du driver med nå. Vi lærer igjennom 10+ år at mobbing er galt, men du fullførte vel kanskje ikke grunnskolen til å få det inn i det lille, grønnsakshodet ditt? Gå og finn på noe annet, din forbannede tynne jævel. Idiotfaen på høyt nivå, sånne som deg blir det politikere ut av, ingen tvil. Synes du ikke det er rart Erna fortsatt er politiker, med holdningen din? For å sitere en annen: Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa! Vet ikke om det var etisk riktig å sende, men samme faen Godt føltes det!
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654Skrev en aldri så liten melding til idioten på Facebook. Hva slags idiot er du egentlig som kan sitte slik å mene? Vet vi har yrtingsfrihet i Norge, men det gjelder vel sålenge man ikke krenker noen. Bare det å kalle noen "feit" i utgangspunktet er helt idiotisk. Her jobbes det i 10 år igjennom barne og ungdomskole med antimobbing i form av at man ikke skal slenge ord som bla. feit etter folk, så kommer du som "altviter" og driter ned på all den innsatsen som ligger bak antimobbingsarbeid!? Blir bare jævla forbanna når jeg leser slikt. Dra deg til helvete tilbake i skapet ditt og bli der, slikt som deg vil man ikke ha løpende rundt for å slenge dritt til alle og enhver. Du har mentalitet som en 13 åring som akkurat har fått hår på pungen! Tenk deg om! Flere tusen barn sliter med overvekt. Hva faen tror du de tenker når de hører om, leser slikt?! Godt oppsumert med ett ord, idioti. Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa! Redd du må vente mange timer på svar, da han sikkert smører seg inn med brunkrem eller steker seg i solarium! Du får poste svaret om du får det
Markus E30 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Er ikke til å stikke under en stol at folk generelt trener for lite
Shattered Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654Skrev en aldri så liten melding til idioten på Facebook. Hva slags idiot er du egentlig som kan sitte slik å mene? Vet vi har yrtingsfrihet i Norge, men det gjelder vel sålenge man ikke krenker noen. Bare det å kalle noen "feit" i utgangspunktet er helt idiotisk. Her jobbes det i 10 år igjennom barne og ungdomskole med antimobbing i form av at man ikke skal slenge ord som bla. feit etter folk, så kommer du som "altviter" og driter ned på all den innsatsen som ligger bak antimobbingsarbeid!? Blir bare jævla forbanna når jeg leser slikt. Dra deg til helvete tilbake i skapet ditt og bli der, slikt som deg vil man ikke ha løpende rundt for å slenge dritt til alle og enhver. Du har mentalitet som en 13 åring som akkurat har fått hår på pungen! Tenk deg om! Flere tusen barn sliter med overvekt. Hva faen tror du de tenker når de hører om, leser slikt?! Godt oppsumert med ett ord, idioti. Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa! Redd du må vente mange timer på svar, da han sikkert smører seg inn med brunkrem eller steker seg i solarium! Du får poste svaret om du får det Han ser ut som en grilla kylling, jo!
flonoen Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Er ikke til å stikke under en stol at mange folk er for feite til å stikkes under en stol.
Clerion Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654Skrev en aldri så liten melding til idioten på Facebook. Hva slags idiot er du egentlig som kan sitte slik å mene? Vet vi har yrtingsfrihet i Norge, men det gjelder vel sålenge man ikke krenker noen. Bare det å kalle noen "feit" i utgangspunktet er helt idiotisk. Her jobbes det i 10 år igjennom barne og ungdomskole med antimobbing i form av at man ikke skal slenge ord som bla. feit etter folk, så kommer du som "altviter" og driter ned på all den innsatsen som ligger bak antimobbingsarbeid!? Blir bare jævla forbanna når jeg leser slikt. Dra deg til helvete tilbake i skapet ditt og bli der, slikt som deg vil man ikke ha løpende rundt for å slenge dritt til alle og enhver. Du har mentalitet som en 13 åring som akkurat har fått hår på pungen! Tenk deg om! Flere tusen barn sliter med overvekt. Hva faen tror du de tenker når de hører om, leser slikt?! Godt oppsumert med ett ord, idioti. Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa! Haha, gjorde det samme. Hvem faen var det som fikk deg til å bli politiker? Du er en jævla idiot, de forbannede meningene kan du holde i deg selv, din arrogante lille spjøling. Fedme er ikke selvvalgt, ei heller er mobbing, og det er nettopp det du driver med nå. Vi lærer igjennom 10+ år at mobbing er galt, men du fullførte vel kanskje ikke grunnskolen til å få det inn i det lille, grønnsakshodet ditt? Gå og finn på noe annet, din forbannede tynne jævel. Idiotfaen på høyt nivå, sånne som deg blir det politikere ut av, ingen tvil. Synes du ikke det er rart Erna fortsatt er politiker, med holdningen din? For å sitere en annen: Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa! Vet ikke om det var etisk riktig å sende, men samme faen Godt føltes det! Haha XD Goodie, han får nok 10 000+ slike meldinger i dag. Absolutt riktig å si ifra om slikt.....
evi Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hahahaha flonoen! Så slemt, men samtidig så gøy.. Når blir konseptstudien en prosjekttråd?
Anbefalte innlegg