Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har ett lite E90 spørsmål som jeg håper å få svar på? Lurer på å bytte skiltlys til slik som står på E9x LCI, altså med ledd. Men dette er ikke noen pære slik som på min men hele den "kasseten" som da må byttes, vil denne fra en LCI passe overens med kontakten på min bil?

hvorfor ikke bare slenge i nye led pærer med canbus motstand i?

bestilte det fra ebay selv for et par dager siden.

Skrevet

4 nye Hankook ventus prime på bussen. Fikset kjapt, billig og greit på dekkskift.no, rett utenfor Lillestrøm. Deilig å slippe å kjøre til Gøteborg i helga på korden :)

Og bestilt iPhone 4S, ettersom ikke 5'eren ble lansert nå. Klarer ikke leve med androidhelvettet frem til mulig lansering i september. Nå har jeg holdt ut 2,5 år. Aldri mer.

Skrevet
Noen som vet hvilke dekkmerker som sporer minst når det gjelder brede dekk? type 280-285 ish bred.

Kumho KU19 er av de bedre,ellers blir det opp tre prisklasser,til Michelin..

Skrevet

hvorfor ikke bare slenge i nye led pærer med canbus motstand i?

bestilte det fra ebay selv for et par dager siden.

Jeg har sånne nå, men de er alle så jækla sterke synes jeg. Greit nok å lyse opp skiltet, men ikke hele asfalten bak bilen :roll:

Skrevet

Få ut litt bilder av russebilene folket hadde en gang i tia a!

Vi hadde jobba et år på en transit, men jeg fikk litt vonde følelser på bilen når jeg så den knekte bærearmen, + div knask som måtte byttes bare tre dager før russetia.

Fikk da tak i en kar som hadde en hel del transportere og spurte etter en som var eu ok, og det fikk jeg utlevert med en gang for noen få lapper, den var regga med grønne skilt, og hadde varedører på begge sider. Stakk til huggern og fant en van, plukka ut to beist av noen stoler, Bolta dem fast igjennom gulvet, og monterte beltene inn i stolene , og bestilte time på biltilsynet dagen etterpå. Kom inn til biltilsynet og de lo og lo av makkverket jeg hadde satt sammen inne i bilen, det var ikke måte på hvor morsomt det var for dem.. Lo sammen med dem og ba dem samtidig lese lover og regler. Etter en time var det klart at den ble godkjent som 5 seter, og henta ut hvite skilt bare noen dager etterpå. Fikk malt bilen og montert noe lyd iløpet tiden imellom, Hele denne tiden holdt jeg kjeft om dette til kompisene mine, selvfølgelig dagen før russetiden havarerte transiten totalt, og fire av de andre ble med da med på denne. Funka helt perfekt gjennom hele russetia, 17mai var det noe som tømte 8liter cola i oljepåfyllinga, ikke helt smart. leverte bilen til huggern 19mai.. :)

1139_102879045369_9391_n.jpg

1139_102879025369_8434_n.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...