Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

LeMans 24H live går på lufta om 1-2 timer

Utholdenhetsracing <3

Edit: Drit i YouTube-linken. De klønene driver bare å chatter, ingen live streaming ;(

Skrevet

Min hadde kolikk da han ble født.. holdt på i nesten 6mnd.. det er et rent H....... !!

Skrevet

Jeg har 2 unger, en på snart fire år og en på 4mnd. Størstejenta er egentlig tvilling, broren klarte seg ikke.. Men uansett, det er grunnen til at største jenta fikk KISS, det var trangt så ho hadde hodet en vei hele svangerskapet som resulterte i veldig skjev nakke. Akkurat som kolikk.. Holdt på å klikke i hue, vræl hele dagen..

Minsten er heldig vis ikke preget av no kolikk eller noe tilsvarende. Men ho kan da vræle for det..

Skrevet

også tar vi lørdagsbønnen guttær

Bayerske BMW, du som regjerer på asfalten.

La navnet ditt helges,

la motoren din brumme,

la turtalet ditt råde på Våler som på Rudskogen.

Gi oss i dag vår daglige kjøreglede.

Før oss ikke ut i grøfta.

Forlat oss ikke for vår entusiasme, som vi ikke kan frelses fra.

Men frels oss fra framhjulstrekk og japseblekk!

For BMW er best i all evihet.!!

AMEN"

Skrevet

H....................

Da blir det nytt gulv på badet. Skulle flytte vaskemaskina i sta, for å skru fast et bein som hadde løsnet. Har tydeligvis fuktighet i gulvet, for det gikk så flisene sprutet bokstavelig talt. Ser ikke ut som flisene under vaskemaskinen og dusjen satt noe særlig fast... Ca 1,5x3 meter. Noen som har peiling på hva en polski kan ta for jobben? Vet ikke hva som er under gulvet...

Skrevet

HEHE........ Det bør det ikke være her, i så fall blir det der...... Eller da har jeg vel forsikring som kan ta seg av det, håper jeg! :P

Skrevet
H....................

Da blir det nytt gulv på badet. Skulle flytte vaskemaskina i sta, for å skru fast et bein som hadde løsnet. Har tydeligvis fuktighet i gulvet, for det gikk så flisene sprutet bokstavelig talt. Ser ikke ut som flisene under vaskemaskinen og dusjen satt noe særlig fast... Ca 1,5x3 meter. Noen som har peiling på hva en polski kan ta for jobben? Vet ikke hva som er under gulvet...

Gå for norske fagpersoner.. Det blir som oftest det billigste i lengden.. ;)

Skrevet
noekult : du må alltid gi plass til en stor landrover på grønland... :P

Du som kjørte containern? Den er svææær ass...

var meg ja... og ja den er enorm.. men veldig kort samtidig...

Skrevet
Min hadde kolikk da han ble født.. holdt på i nesten 6mnd.. det er et rent H....... !!
Jeg har 2 unger, en på snart fire år og en på 4mnd. Størstejenta er egentlig tvilling, broren klarte seg ikke.. Men uansett, det er grunnen til at største jenta fikk KISS, det var trangt så ho hadde hodet en vei hele svangerskapet som resulterte i veldig skjev nakke. Akkurat som kolikk.. Holdt på å klikke i hue, vræl hele dagen..

Minsten er heldig vis ikke preget av no kolikk eller noe tilsvarende. Men ho kan da vræle for det..

Er det nå jeg sier at datteren min på 3 måneder pleier som regel å legge seg et sted mellom 22-23 og 1-2 og sover i SIN EGEN seng til ca 7 (da skal far på jobb) for å spise og legge seg igjen og står opp da et sted mellom 9 og 11 ;) Sånn ca 9 av 10 ganger hehe

Er nesten så jeg ikke tør å nevne det, sånn incase lykken skulle snu seg. Hehe tviler på at vi er like heldige med neste hehe

PS. Det har hun gjort siden hun var 1 månede 8)

også tar vi lørdagsbønnen guttær
Bayerske BMW, du som regjerer på asfalten.

La navnet ditt helges,

la motoren din brumme,

la turtalet ditt råde på Våler som på Rudskogen.

Gi oss i dag vår daglige kjøreglede.

Før oss ikke ut i grøfta.

Forlat oss ikke for vår entusiasme, som vi ikke kan frelses fra.

Men frels oss fra framhjulstrekk og japseblekk!

For BMW er best i all evihet.!!

AMEN"

Amen :bmw:

Skrevet

begge døtrene mine legger seg rundt 19.00 og sover til 0800 ca. :)

Det å få tak i en tank til bilen viser seg å være vanskelig... "¤#%"¤%T¤T :angry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...