Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den som styrer unna bråk så best jeg kan, men når 20 folk kommer for å sloss sånn helt uten videre, og vi er 7.. Herregud det blir for teit :roll: Menmen, Da er det bare å heve guarden og jobbe seg gjennom klynga!

Skrevet
Jeg er den som styrer unna bråk så best jeg kan, men når 20 folk kommer for å sloss sånn helt uten videre, og vi er 7.. Herregud det blir for teit :roll: Menmen, Da er det bare å heve guarden og jobbe seg gjennom klynga!

en ting å gjøre da.. legge igjen hode og smerte å slåss som en helt! Bare å slå det du klarer å litt til.. Har du vondt i hånda har du gjort noe riktig :wink:

Skrevet

Når 20mann flokker seg rundt deg så er det bare å stå på til siste slutt :P gi dem to tette og en badehette, pakke sakene og dra hjem :lol:

Skrevet

I går kjørte jeg inn til Oslo og kom inn i tidenes høljeregn. Viskerene gikk på fult for å holde unna syndefloden som kom når de plutselig stod i kryss. Da hadde den høyre viskeren viklet seg fast i den venstre og blitt revet med, noe som førte til at den ene styrearmen på den høyre viskeren knakk tvert.

Noen andre som har vært borti dette?

Skrevet

på 7veren knakk den viskeren på høyre side for en liten stund siden.det kom av at den var feil justert. ver gang den gikk till bånn tok den borti panseret detter ser du ikke når du kjører. så har gått bra lenge(25. eller så har andre hatt fingrene borti dette) men nå orket den ikke mer straff ^^. har fått justert den riktig nå :)

Skrevet

[ Bilde ]

Sykeste overlast jeg har sett!! Uten å ha veldig peiling på no tråler, så skal du vel ikke ut i altfor røff sjø med den der... :shock:

Hehe, det er ikke overlast! Vi har aldri klart å laste båten slik at lastemerket er ved vannoverflaten, det er alltid over :)

Den er like godt i sjøen med så mye last, pga tyngden fram på bakken.

Her er danske Gitte Henning med lite/ingen last

Gitte_Henning_L349_09.jpg

Her er samme båt MED last:

thumbnail.php?file=649GitteHenning_677336831.jpg&size=article_large

De karene der laster opp til lastemerket, og enda litt til ;)

Skrevet

Ganske varmt i Oslo akkurat nå. Men i natt, ved midnatt da vi skrudde bil, var det september-tilstander... Ikke minst høljeregnet det på E6 i sted... Best å ta med seg vinterjakke, paraply og solkrem (ikke at jeg noen gang har brukt det) over alt med andre ord.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...