Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser den, konkave eller kant felger?

Det spørs hvilke felger osv. Jeg er mer fan av konkave felger med flere eker. Ikke Alpina-mange eiker, men 8-10 eker er passelig fint :D

Skrevet

Det er generelt turbinfelger som er i skuddet nå... altså ganske mange eker. Jeg liker klassiske Alpinafelger med skikkelig kant. E31 Alpina B12 Coupé 5.7. Litt mer senk og én tomme større felger.... 8)

jmrerfr5fx5rmg1ee3v3.jpg

Skrevet
For stort.. :P

Enig... alt for stort. Denne er perfekt både når det gjelder senk og felger... jeg tipper 20"... :)

[ Bilde ]

Et strøkent stykke BMW, det der :) Veldig svak for E38.

wicky124: Du som har hatt begge, hvordan opplever du størrelsesforskjellen mellom en E38 og en E65 (?) som du har nå?

Skrevet
wicky124: Du som har hatt begge, hvordan opplever du størrelsesforskjellen mellom en E38 og en E65 (?) som du har nå?

Tenker du på felger eller bilen generelt nå? Wicky kan ikke felger... han velger bare det største som går på bilen... :lol:

Det var en spøk, men han liker store felger... :)

Skrevet

Hmm, Bilstein og fjører? Må være bedre en justerbart men dog dyrere, får ta det neste år vel.. :)

Lakk i år, men jeg syns at asbensilver er kjedelig.. Men det er det letteste for alle som skal jobbe på den....

Effekten er det min far som har satt på, jeg vil heller ha det slik..

0dtosfgr029ky8kjxseb.jpg

Skrevet
Ser den, konkave eller kant felger?

Det du selv synes kler bilen best. ;)

Personlig har jeg alltid vært en kant-mann. Evt. konkav, med kant.

Skrevet

Tenker du på felger eller bilen generelt nå? Wicky kan ikke felger... han velger bare det største som går på bilen... :lol:

Det var en spøk, men han liker store felger... :)

Hvis jeg hadde sagt "mellom en E36 og en E46", hva tror du jeg snakket om da? Bil eller felgstørrelse? ;)

Apropos E36, var i en senere modell sedan nå i helgen, hadde glemt hvor komfortable (og lydisolerte ift min E28) de var. Helt strøken, 1-eiers i mørkeblå. Fikk et nytt perspektiv på de modellene, ser ganske OK ut uten å ha blitt nedstylet som de fleste er nå. Likte den linjerette rumpa og baklytene.

Skrevet

Njeeeh...si det...hva er best av rødt og grønt eple?

E38 var perfekt (komfortmessig) med 19toms jeg hadde på den...Kompis sin med 20toms er akkurat litt for "hard" i dumper...

E65 er en DRØM med 19toms... Men akkurat litt for hard med 22...

Men nå står den i garasjen med dødt batteri så kan ikke kjøre en tur og gi dere live update :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...