Robkill Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 http://www.agderposten.no/nyheter/fem-til-sykehus-1.7402317Hehe! amerikansk stål Toyotaen fikk ganske mye mer medfart så det ut som, den er dog mindre men en langt mer moderene konstruksjon Slik det er når en moderne bil med et karosseri som er designet for å gi etter møter en stor umoderne bil på ramme uten sikkerhet i tankene.
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Slik det er når en moderne bil med et karosseri som er designet for å gi etter møter en stor umoderne bil på ramme uten sikkerhet i tankene. Noen ganger er det størrelsen og ikke teknologien som redder liv
Jordfræsar Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Slik det er når en moderne bil med et karosseri som er designet for å gi etter møter en stor umoderne bil på ramme uten sikkerhet i tankene. Noen ganger er det størrelsen og ikke teknologien som redder liv Også det stikk motsatte! How ironic.
Robkill Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg har aldri nekta på at større er bedre med tanke på egen sikkerhet i en frontkollisjon, men poenget blir da at om den andre bilen hadde vært bygd på lik linje som Tahoe'n ville det hele sett veldig annerledes ut.
carburetion Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 http://www.agderposten.no/nyheter/fem-til-sykehus-1.7402317Hehe! amerikansk stål Toyotaen fikk ganske mye mer medfart så det ut som, den er dog mindre men en langt mer moderene konstruksjon Slik det er når en moderne bil med et karosseri som er designet for å gi etter møter en stor umoderne bil på ramme uten sikkerhet i tankene. Hadde du foretrekt å blitt fastklemt i ein "moderne" japse bil? Den amerikanske bilen er minst lika sikker (innvendig) enn dei fleste bilar i dag, sjølv om den er ca 14 år gammel. Ville du satt ungene dine i ein japsebil som kunne risikera å bli fastklemt av ein generell personbil, eller ein som det skulle ein lett-lastebil til for å knusa? Personlig så hadde eg plassert ungane mine i den sikraste store bilen som eg fekk tak i.
Thewiz Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Jeg syns det er rart folk ikke forstår hvorfor biler skal bli sammenklemt ved kollisjoner. Hvis alt er steinhardt og solid kommer man til å se ut som en vrengt pølse inni bilen etter kollisjonen. At en bil krøller seg er med på at man faktisk overlever, da karoserri og motor tar støtet. Jeg hadde heller vært fastklemt i en bil enn å vært smurt utover hele frontruten og hatt tarmene i halsen.
hsd Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 http://www.agderposten.no/nyheter/fem-til-sykehus-1.7402317Hehe! amerikansk stål Toyotaen fikk ganske mye mer medfart så det ut som, den er dog mindre men en langt mer moderene konstruksjon Slik det er når en moderne bil med et karosseri som er designet for å gi etter møter en stor umoderne bil på ramme uten sikkerhet i tankene. Hadde du foretrekt å blitt fastklemt i ein "moderne" japse bil? Den amerikanske bilen er minst lika sikker (innvendig) enn dei fleste bilar i dag, sjølv om den er ca 14 år gammel. Ville du satt ungene dine i ein japsebil som kunne risikera å bli fastklemt av ein generell personbil, eller ein som det skulle ein lett-lastebil til for å knusa? Personlig så hadde eg plassert ungane mine i den sikraste store bilen som eg fekk tak i. Må ikke glemme G kreftene som nyere biler fanger opp, man blir kanskje ikke fastklemt, men man blir jo most på innsiden selv om man har god plass rundt seg med en gammel bil.
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Noen som er litt inne på stereo? Har litt lyst til å bytte ut elementene i E46`n.. Spes foran, da tweetes/diskant høres fullstendig sprengt ut..
Robkill Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 http://www.agderposten.no/nyheter/fem-til-sykehus-1.7402317Hehe! amerikansk stål Toyotaen fikk ganske mye mer medfart så det ut som, den er dog mindre men en langt mer moderene konstruksjon Slik det er når en moderne bil med et karosseri som er designet for å gi etter møter en stor umoderne bil på ramme uten sikkerhet i tankene. Hadde du foretrekt å blitt fastklemt i ein "moderne" japse bil? Den amerikanske bilen er minst lika sikker (innvendig) enn dei fleste bilar i dag, sjølv om den er ca 14 år gammel. Ville du satt ungene dine i ein japsebil som kunne risikera å bli fastklemt av ein generell personbil, eller ein som det skulle ein lett-lastebil til for å knusa? Personlig så hadde eg plassert ungane mine i den sikraste store bilen som eg fekk tak i. En moderne japsebil skal jeg aldri ha uansett Jeg hadde foretrukket å putte ungene i en moderne tysk storbil, tyngde og sikkerhet. Da med det lille ankepunktet at det er meg selv og mine jeg redder! Er det jeg som driter meg ut vil såklart størrelsen på bilen ødelegge for motparten i sin typiske småbil. Men nei, Tahoen sin sikkerhet hviler på dens egen størrelse. Ikke mye annet! Da gitt at det den treffer er noe som svikter.
///ben Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Fikk verdens kuleste kake i dag:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kjexx Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Noen som er litt inne på stereo? Har litt lyst til å bytte ut elementene i E46`n.. Spes foran, da tweetes/diskant høres fullstendig sprengt ut.. Nautiluz
noekult Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 http://www.agderposten.no/nyheter/fem-til-sykehus-1.7402317Hehe! amerikansk stål Toyotaen fikk ganske mye mer medfart så det ut som, den er dog mindre men en langt mer moderene konstruksjon Ja, "hehe" og slikt flåseri passer seg jo godt når fem personer er sendt til sykehus etter en kraftig front mot front-kollisjon. Ikke sant? De skulle ikke vært buret inne de som ikke kjører amerikansk suv også da? +1 ... men poenget blir da at om den andre bilen hadde vært bygd på lik linje som Tahoe'n ville det hele sett veldig annerledes ut. +1
knut_olestad Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Noen som er litt inne på stereo? Har litt lyst til å bytte ut elementene i E46`n.. Spes foran, da tweetes/diskant høres fullstendig sprengt ut.. Focal!
Jordfræsar Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Noen som er litt inne på stereo? Har litt lyst til å bytte ut elementene i E46`n.. Spes foran, da tweetes/diskant høres fullstendig sprengt ut.. Focal! +1 hørt mye godt om de. Plug'n play, stemmer ikke det med originale oppsettet?
Anbefalte innlegg