316 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Nei? Det blir som at jeg blir påkjørt og er så sikker på at det er noen andre sin feil at jeg DRITER i å levere skademelding, og bare sender regning til han som kjørte på meg og skriver DU MÅ BETALE; HIHIHIHIHIHIH!
316 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Måtte avbestille Samsung Galaxy S3 nettopp, og må heeeeeeeeelt sikker avbestille høstens sydentur. Leser om meg på VG i mårra, funnet med 50 kg betong (gulvet på badet) på bunnen av Glomma.
wicky124 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Hvorfor kjøpe E46 til 100k når du får E38 til samme prisen? Det der forstår jeg VIRKELIG ikke.. Hvorfor vil folk betale 200tusen for en E60 520 når de kan få E65 735i for samme prisen?? Hvis du forestiller deg at ikke alt handler om størst mulig bil er du tett på en forklaring. For noen kan det faktum at en 3-serie er betydelig mindre enn en 7-serie være... ikke bare positivt, men også helt avgjørende for valg av modell... Jeg synes at E38 er en av de helt store BMW modellene, men jeg ville aldri hatt en selv. Jeg kan til nød vurdere en 5-serie (dog ikke E60/61), men selv da dette var aktuelt for 7-8 år siden fravalgte jeg en E39 523i Touring til fordel for vår nåværende E46 318d Touring. Jeg har aldri angret på dette valget. Hva tror du er forklaringen på at E60 520i og E65 735i er prissatt nogenlunde identisk i markedet? Er vel fordi folk ikke tør å kjøpe en sjuer...folk har vel oppfatning av at den er SYKT mye dyrere i innkjøp enn en femmer...
Larsinnj Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 "Endelig" inne etter en lang dag med bare M3-kos! Å til alle dere som sier at alle R4 bmw er noe dritt... Synes S14 er en grei motor jeg. Kunne selvfølgelig vært kvikkere, å hatt litt mer moment, men tatt i betraktning at det er en 2,3l rekke 4, så er jeg imponert over den motoren!
wicky124 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 btw...husker noen at jeg sendte mail til abid raja angående bilen hans? Bare en liten tankevekker...Skal du først slå om deg med "brun nordmann" og andre synonymer til din bajas-oppførsel, så burde du også klare å skrive en annonsetekst som er feilfri, både med tanke på setningsoppbygging og stavefeil. Skader aldri å korrekturlese ting.. PS: Finn feil i min mail! Mvh En bekymret nordmann med pakistansk bakgrunn. Hilsen Fikk svar; Vil du kjøpe bil eller ikke? Abid
Fredrik 90 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Nå er du inne på noe Fredrik90, men å si at en BMW er mer skikkelig med 6er blir bare å provosere Nei, det er ikke for å provosere. I min verden så skal en BMW ha tre ting, bakhjulstrekk, langsmontert motor og rekkesekser Noen mener at Diesel ikke hører hjemme i en BMW og det er greit for meg, vi har alle forskjellig smak og meninger om hvordan en BMW skal være. En firesylindra BMW er selvsagt en ekte BMW som alle andre, men den er ikke den "ekte" BMWen for sære meg Staten ødelegger veldig for oss bilinteresserte og det er nok en grunn til at BMW skulle ha satsa på mindre seksere så dette kunne vært tilgjengelig for flere, samtidig som de opprettholder et av sine sterkeste varemerker.
Shattered Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Noen som vet hva mutterne/skruene som skal sitte der jeg har tegna heter? [ Bilde ] OG hvor de fåes?
asv Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 btw...husker noen at jeg sendte mail til abid raja angående bilen hans? Bare en liten tankevekker...Skal du først slå om deg med "brun nordmann" og andre synonymer til din bajas-oppførsel, så burde du også klare å skrive en annonsetekst som er feilfri, både med tanke på setningsoppbygging og stavefeil. Skader aldri å korrekturlese ting.. PS: Finn feil i min mail! Mvh En bekymret nordmann med pakistansk bakgrunn. Overstadig bruk av punktum. Den andre setningen er for lang. Den kan med fordel deles opp i to, men da må setningsoppbyggingen selvsagt endres. "Skader aldri å [...]" burde være "Det skader aldri å [...]". Ellers så heter det e-post, ikke "mail".
wicky124 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Var vel en grunn til at jeg skrev "finn feil i min"
asv Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Var vel en grunn til at jeg skrev "finn feil i min" Om det var ment som en seriøs utfordring for herr Raja å finne feil som en øvelse i grammatikk, så er ikke oppyggingen akkurat upåklagelig. Den viser sterke sarkastiske trekk, som igjen skal peke på at du selv klarer å skrive feilfritt. Terge wicky
wicky124 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Er ikke du sånn mentalt hemmet? I think so.. "oppbyggingen"
Anbefalte innlegg